Rescue me Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hadde litt lyst til å finne ut av andre sine chareter. Så skriv opp hvilken rase du er, hvilken level du har, den derived attribute du er mest stolt av (health, magicka, fatigue), de 2 attributes du er mest stolt av (strength, intelligence, willpower osv) og de 3 skills du er mest stolt av (blade, markman, block osv). Skriv også opp hvor mye du har i de forsjellige tingene Hadde blitt veldig takknemlig hvis du hadde orket å ta deg tid til dette
Madeo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hadde litt lyst til å finne ut av andre sine chareter. Så skriv opp hvilken rase du er, hvilken level du har, den derived attribute du er mest stolt av (health, magicka, fatigue), de 2 attributes du er mest stolt av (strength, intelligence, willpower osv) og de 3 skills du er mest stolt av (blade, markman, block osv).Skriv også opp hvor mye du har i de forsjellige tingene Hadde blitt veldig takknemlig hvis du hadde orket å ta deg tid til dette 6121096[/snapback] sikekrt ikke første tråd i dette temaet, men: orc warriror, birthsign: the warrior har masse health! og strenght og endurance skills: blade, heavy armor og.... trenger jeg flere? kan ikke skilla mine utenatt!
Armageddon Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 samme som madeo, bare at det er en nord. ganske greit med frost resistance ut i spillet..
Rescue me Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 Jeg er Redguard. Level: 15 Health: 295 Strength: 83 Endurance: 98 Blade: 76 Block: 64 Heavy armour: 81
ttt Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Det finnes en annen tråd om dette. 6122532[/snapback] Det bør holde med ein tråd om dette. Bruk tråden MiSP linker til. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg