Gå til innhold

Yeah, kom opp i engelsk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor det?? Det er jo en av de letteste fagene. Jeg sugde i engelsk i 7. klasse, men da jeg begynte på U.skolen fikk jeg 5-6 av lærerne og jeg fortsatte å gjøre det bra i engelsk. Gjør sjelden lekser vi ikke må, ser heller på tv og spiller spill for å lære engelsk. Deltagelse i timen er det bare å lese litt, svare på enkle spørsmål (ofte på norsk). Så jeg ser ikke noen grunn til å gå å henge seg fordi man kommer opp i engelsk. Eksamen i engelsk er helt lik en engelsk tentamen. Jeg har ikke gjort noe til nå og eksamen er i morgen. *kose seg*

 

Må bare få legge til at nesten hele klasse ble happy for for å komme opp i engelsk.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar

Går stengt tatt mye på språkforsåelse og evnen til å ta opp nye ting etter alderen av 8 og da.. Det finnes en håndfull eksempler i hver klasse på elever som kun trenger å lese stoffet en gang, å kunne det - og elever som må lese de 3-4 ganger, og enda ikke klare å sette sammen pusslebitene..

 

For meg er feks matte mye mer "gå etter oppskrifta", enn de språklige fagene: "bruk disse ingrediensene og lag en tre-retters middag", hvorpå sistnevnte der blir nedstemt av min egenrådige stemmerett.

 

Det -er- i grunnen veldig opp til det enkelte individ St.Matias :-)

 

EDIT: kom forresten opp i engelsk jeg også - asj :nei:

Endret av torvald
Lenke til kommentar

Jeg har i alle år funnet sensorveiledningene til tentamenene på udanningsdirektoratet.no, men ikke i år til eksamen..

 

Den gang ble de brugt tidligere avgangsprøver, noe som gjorde at de meste var lagt ut på nett, både offisielt og uoffisielt..

 

Tror neppe noen får vite noe (elever vell og merke) før selve dagen, viss ikke en eller annen kjekk sensor lekker ut litt informasjon til o' store www e.l.

Men da skal du være heldig som finner i tilfellet :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...