Gå til innhold

Noen som skal gå i 17.mai tog? og hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg få være commander?

6115302[/snapback]

 

Negatory

 

*vil være commander*

6115494[/snapback]

Jeg er bedre en deg til å lede et 17. Mai-tog :wee:

6115567[/snapback]

 

[[[@LPH@]]]COBRA HAS INITIATED A MUTINY VOTE AGAINST COMMANDER [TLV]SEVZ

ME WANT COMMANDER!

:tease:

6115671[/snapback]

Du startet mot feil spiller :tease:

 

--

 

Angående serveren, tlv kan kanskje låne ut sin server, er ikke sikker, men jeg kan spørre.

Lenke til kommentar

Hehe, hva er det med disse 17. mai togene i online spill da? Men jeg skal vurdere å bli med. Isåfall må jeg innstallere BF med alle oppdateringer og det er jeg ikke sikker på om jeg gidder. Men vi får se. Hadde jo vørt knallheftig å gått i tog da. Vi må ha kjøre tøy også da som folk kan stå/sitte på.

 

Jeg har også forslag til leker vi kan ha.

 

Tikken: Folk fordeler seg på lagene slik at USA har nesten alle og MEC har 1 spiller. Så får USMC ikke lov til å drepe MEc-fyren. Altså tikken. Den personen på USMC-laget MEC-fyren dreper har blitt tatt og de to personene skifter lag. I denne leken er det dekket for heftig kjøring, mye banning og masse morro. For at leken skal virke må selvfølgelig ingen være snipere og hjemme seg.

 

Bilflying: Dette er kanskje noe av det mer morsomme med BF2 når man ønsker å ha det morro, og derfor også noe man selvfølgelig bør gjøre på en 17. mai. For at leken skal fungere må serveren ha slått av friendly fire. Her plassereres det fire C4, eller mer, bakpå en humwee. Hunween kjører bortover får relativt stor fart- Kjører så mot et lite hopp hvor C4-bombene sprenges i tur og orden. Bilene vil fly langt av sted og man vil få seg en skikkelig flytur.

 

Gjemsel: Her skal det lekes gjemsel for alle penga. Jeg snakker såkalrt om den typen hvor man avtaler et sted hvor da en skal stå og telle til et vist antall sekunder. Alle skal så løpe å gjemme seg. Når soldaten som har an har telt ferdig skal han gå å finne de som har gjemt seg. Det er nå om å gjøre å komme seg tilbake til der han som har an sto og si bom for meg. Han som har an har lov til å skyte alle han ser, men de som hjemmer seg har ikke lov til å drepe fienden eller kaste røykgranater ol (om dette går an i vanilla BF2).

 

Kommer med forslag til flere leker etter hvert! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...