Gå til innhold

24"+ Widescreen monitor for spilling. Hvilken?


Ripsta

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har bestemt meg for å ditsje 2-skjerms CRT løsningen jeg kjører nå, til fordel for en widescreen monitor. Driver å leser tester, men det er vanskelig å få bestemt seg, og jeg vil nødig gjøre en dårlig investering siden prisen på denne type skjerm stort sett ligger godt over 10.000,- . Alle bra skjermer blir konkludert med at; "blablabla...skjermen er veldig bra, men den når ikke helt opp i toppen" etc. Spørsmålet mitt er rett og slett: HVA ligger på toppen? Hva ville du kjøpt dersom pris var urelevant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung 245T kanskje....

 

Den vil nok koste noen tusen mer enn Dell 2407WFP, og burde i teorien være helt identisk i kvalitet.... (dvs. det er samsung sitt panel som sitter i Dell skjermen)

 

Det er forløpig kun disse to å velge mellom egentlig...

 

eller?

Lenke til kommentar
Samsung 245T kanskje....

 

Den vil nok koste noen tusen mer enn Dell 2407WFP, og burde i teorien være helt identisk i kvalitet....  (dvs. det er samsung sitt panel som sitter i Dell skjermen)

 

Det er forløpig kun disse to å velge mellom egentlig...

 

eller?

6115941[/snapback]

Apple da?

Lenke til kommentar
HP LP2465 er jo også en kandidat.

Jeg vurderer denne selv, men skjermen er helt ny og jeg har ikke funnet noen tester enda. Men specs og pris virker lovende.

6116158[/snapback]

Spesifikasjonene til LP2465 er så like Dell 2407WFP at jeg mistenker denne for å ha samme panelet.

 

Det betyr jo ikke at denne har de samme problemene, så det er sikkert et alternativ viss Dell skjermen tryner....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...