___NightHawk___ Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Som overskriften sier: Finnes det? Hvis ikke, er det planer om noe slikt i nærmeste fremtid? Hadde vært utrolig kjekt å sette inn en "backup" disk uten å bry med eksterne disker. Noen tanker rundt dette? Endret 15. mai 2006 av ___NightHawk___
ScatexX Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Som overskriften sier: Finnes det? Hvis ikke, er det planer om noe slikt i nærmeste fremtid? Hadde vært utrolig kjekt å sette inn en "backup" disk uten å bry med eksterne disker. Noen tanker rundt dette? 6110122[/snapback] Skal jeg nevne én: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316828 finnes uttalige med to hardisker der ute!
BMP Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Toshiba har en som koster rundt 23000,- 17" med to disker. Edit:link og prisfeil Endret 15. mai 2006 av BMP
hwl Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Dell sin Latitude D-serie kan romme 2 disker om du ønsker det, du kan bytte ut dvd spiller til fordel for extra disk om du ønsker dette, også mange andre av Dell sine laptop'er har denne muligheten. Jeg bruker det avogtil på min Latitude D600 og er helt ypperlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå