Gå til innhold

TES: en cheat kode som ødelegger spillet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg har et lite problem. Jeg prøvde ut caqs (complete all quest stages) koden, og etter det så har det ikke kommet ”Quest added”, ”Quest updated”, ”Quest completed” osv. Og I oversikten over ”Quests” så står det at de ikke kan gjennomføres for en som var med hadde død. Jeg blar nedover og det står:

Mysticism Training:

Dagail has died. I cannot learn more about mysticism training.

Speechcraft Training:

Osv osv osv. :(

Og I tillegg så er ”kronene” på noen sitt hode borte. Leste først etterpå at Quest kodene kan ødelegge en god del av spillet et sted.. Bare et tips til andre om at det ikke er lurt (hvis det ikke går fint hos deg da). Andre som har opplevd det samme eller?

Det var ekstra trist at jeg måtte begynne på et nytt spill for jeg hadde lukket 12/16 oblivion gates og det som mer er... :ermm:

Endret av Dragonheart
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sikker på at du ikke kan gå tilbake til en gammel savefil og prøve igjen uten å cheate? Altså, om spillet faktisk er ødelagt, er det bare å ta vare på de filene og innstallere spillet på nytt. Jeg gjorde det da merkelige glitches oppsto i stadig større grad, og det ble borte med ny innstallasjon. Ellers høres det unektelig ganske surt ut om du må ta alt igjen på nytt.. :-/

Endret av Sundiver
Skrevet (endret)

Det var jo veldig dumt av deg å bruke den koden. Når det står: "complete all quest stages". Så vet du at spillet kommer til å f**** seg opp.

Tips: ~Ikke bruk koder i det hele tatt~

Endret av elfag
Skrevet
Sikker på at du ikke kan gå tilbake til en gammel savefil og prøve igjen uten å cheate? Altså, om spillet faktisk er ødelagt, er det bare å ta vare på de filene og innstallere spillet på nytt. Jeg gjorde det da merkelige glitches oppsto i stadig større grad, og det ble borte med ny innstallasjon. Ellers høres det unektelig ganske surt ut om du må ta alt igjen på nytt.. :-/

6109827[/snapback]

Jeg vet.. Men det er det at jeg savet oppå et gammelt spill. :/

Jeg trenger seriøs hjelp nå, for jeg er i Knightquesten i Leyawiin. Jeg skrev reisekoden "player.coc leyawiincastle" for orket ikke å bruke kartet. *Lat* Da skjedde det .. noe komisk. Jeg er nå i .. ingenting. Bare et svart rom kalt Dummy Cell, torches hjelper ikke, ingen magi lyser opp noe som helst, jeg kan ikke ta et skritt og når jeg trykker R ser det ut som jeg svever i luften.. Jeg får ikke reist noe sted, ikke engang med kart, eller cheat codes.. Hjelp?

Skrevet

Dummy Cell....

ikke dumming-celle?

kanskje betsheda ble pissed-off på deg og lagde et fengsel for late cheatere?

neida... sikkert en bug...

Skrevet

Det gikk opp for meg nå (BOMBE) at jeg hadde skrevet noe feil, så jeg bare cheated meg tilbake til leyawiin. Enda et av disse unødvendige innleggene mine. "Excuse moi".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...