Gå til innhold

Problemer med portering til Noextras


Anbefalte innlegg

I natt kl 03 skulle nummeret mitt porteres fra Telenor (kontant) til Noextras. Da jeg våknet i dag skiftet jeg derfor til det nye SIM-kortet. Problemet er at telefonen (Siemens S55) bare står og søker etter nett. Trykker jeg på "Info" står det "Apparat avvist". Har prøvd kortet i en eldre Siemens og da fikk jeg en liknende melding ("Ugyldig mobiltelefon" tror jeg stod). Telefonen er ikke operatørlåst og jeg har dekning (bor i Trondheim).

 

Noen som har vært borti noe liknende? Begynner nesten å angre på at jeg skiftet abonnement for nå virker ikke mitt gamle SIM-kort heller. Frustrerende å være uten mobilforbindelse. Noextras har ikke svart på mailen jeg sendte i morges og ikke ser det ut til å være mulig å ringe dem heller.

Endret av Id4ever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noextras har hatt problemer med simkorta helt siden jeg fikk abonnement der i oktober 2005, i februar sendte de meg et nytt som skulle være forbedret i forhold til de gamle, 16.05 streiket dette også og igjen påstår de at det skal komme et nytt forbedret utgave som de nå tilfeldigvis ikke klarer å aktivere.....

 

Dersom dere har problemer å få kontakt ring mobyson som er eiere, og så har de et nummer til en pressekontakt som er:

 

 

Telefon: 400 42 140

E-post : [email protected]

Adresse: Noextras.net, PB 309, 1379 Nesbru

Lenke til kommentar

fikk denne standard besvarelsen:

 

"Noextras.net har den siste tiden hatt gjennomgående problemer med SIM-kortene og også distribusjonen av disse fra vår leverandør sin side. Flere av våre kunder har i løpet av de siste

ukene ventet lenge på nye SIM-kort og mange har opplevd at kortene de har mottatt har hatt en produksjonsfeil. Denne feilen har gitt seg utslag i at kortene enten vært inaktive

allerede ved mottak, eller de har sluttet å fungere etter kort tids bruk.

 

Du som mottar denne e-posten er rammet av problemene over, noe vi beklager sterkt. Vi informerer om at nye feilfrie SIM-kort produseres og postlegges fortløpende i dag og i morgen

Dette betyr at SIM-kortet vil være deg i hende i løpet av denne uken, ut fra normal postgang."

 

 

En skulle ikke vært så irritert over minimumsdebiteringen til talkmore,-men men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...