Gå til innhold

Problemer med portering til Noextras

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I natt kl 03 skulle nummeret mitt porteres fra Telenor (kontant) til Noextras. Da jeg våknet i dag skiftet jeg derfor til det nye SIM-kortet. Problemet er at telefonen (Siemens S55) bare står og søker etter nett. Trykker jeg på "Info" står det "Apparat avvist". Har prøvd kortet i en eldre Siemens og da fikk jeg en liknende melding ("Ugyldig mobiltelefon" tror jeg stod). Telefonen er ikke operatørlåst og jeg har dekning (bor i Trondheim).

Noen som har vært borti noe liknende? Begynner nesten å angre på at jeg skiftet abonnement for nå virker ikke mitt gamle SIM-kort heller. Frustrerende å være uten mobilforbindelse. Noextras har ikke svart på mailen jeg sendte i morges og ikke ser det ut til å være mulig å ringe dem heller.

Endret av Id4ever
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk svar fra Noextras på email nettopp og de har tydeligvis sendt ut en del defekte SIM-kort i det siste. Får håpe de greier å sende et nytt litt kjapt, er ikke særlig imponert hittil ihvertfall.

Skrevet

latterlig, mitt kort fungerer ikke heller på reserve tlf.

ser ut som om de har en "vent å se hvem som klager" holdning til defekte kort.

Skrevet

Noextras har hatt problemer med simkorta helt siden jeg fikk abonnement der i oktober 2005, i februar sendte de meg et nytt som skulle være forbedret i forhold til de gamle, 16.05 streiket dette også og igjen påstår de at det skal komme et nytt forbedret utgave som de nå tilfeldigvis ikke klarer å aktivere.....

Dersom dere har problemer å få kontakt ring mobyson som er eiere, og så har de et nummer til en pressekontakt som er:

Telefon: 400 42 140

E-post : [email protected]

Adresse: Noextras.net, PB 309, 1379 Nesbru

Skrevet

fikk denne standard besvarelsen:

"Noextras.net har den siste tiden hatt gjennomgående problemer med SIM-kortene og også distribusjonen av disse fra vår leverandør sin side. Flere av våre kunder har i løpet av de siste

ukene ventet lenge på nye SIM-kort og mange har opplevd at kortene de har mottatt har hatt en produksjonsfeil. Denne feilen har gitt seg utslag i at kortene enten vært inaktive

allerede ved mottak, eller de har sluttet å fungere etter kort tids bruk.

Du som mottar denne e-posten er rammet av problemene over, noe vi beklager sterkt. Vi informerer om at nye feilfrie SIM-kort produseres og postlegges fortløpende i dag og i morgen

Dette betyr at SIM-kortet vil være deg i hende i løpet av denne uken, ut fra normal postgang."

En skulle ikke vært så irritert over minimumsdebiteringen til talkmore,-men men

Skrevet

Ja denne har jeg også fått, men normal postgang hos noextras var en dag forrige gang, nå ser det ut som at de har ennå større problem...

Styr unna!

Skrevet

Fikk også nytt simkort i dag, virker det også. Akkurat slik det gjorde forrige gang;-)

....men tar ikke sjansen på at det varer så jeg skifter leverandør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...