Gå til innhold

TES: Shrine of Azura


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er veldig grei å ha. Det finner du ut etterhvert. En del av de andre artifacts er mindre spennende, så gi fra deg en av dem istedet.

 

Spoiler:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Den fungerer som et evigvarende soulgem. Mens andre gems bare kan brukes en gang og så er de borte, varer dette evig og kan fylles opp på nytt og på nytt. Det har ikke ubegrenset plass, så noen sjeler er for "store" til å få plass der, men ellers er det strålende.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hva er soulgems?

6109514[/snapback]

Med en soulgem i inventoryet ditt kan du "lade" den opp ved og ha et soultrap-spell på en fiende/venn som du dreper/dør.

disse kan brukes til og lade opp de magiske/enchanta våpnene dine.

Alternativt kan du gå til en mage, men har tar høye priser for dette!

Lenke til kommentar

Nå er det veldig lenge siden jeg var på Shrine of Azura, men tenkte ikke over det med stjernen da, og Martin fikk den med en gang..... litt surt etter å ha lest dette, da jeg hele tiden må slite meg rundt etter soulgems/valyra stones eller betale dyrt i mage guilds for å få laded våpnene mine. Mulig å få stjernen tilbake? eller liknende relikvier?

Lenke til kommentar
Nå er det veldig lenge siden jeg var på Shrine of Azura, men tenkte ikke over det med stjernen da, og Martin fikk den med en gang..... litt surt etter å ha lest dette, da jeg hele tiden må slite meg rundt etter soulgems/valyra stones eller betale dyrt i mage guilds for å få laded våpnene mine. Mulig å få stjernen tilbake? eller liknende relikvier?

6109988[/snapback]

nei, den er unik desverre.

med mindre du vil bruke cheats da..

(console=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...