Novocaine Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 (endret) **Main-Quest spoiler** Snublet innom temple district i Imperial City her om dagen for å ta på Akatosh da det viste seg at de var gjort kraftige endringer i distriktet. Bare se på dette. Dette skjedde ikke etter invasjonen av Imperial City. Har avinstallert, deaktivert alle mods osv. Virker som en feil i save-filen. Men det er kanskje alikevel noen som vet noe om det? Endret 15. mai 2006 av Zlimy
Xander^ Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Invasjon av imperial city? Takk skal du ha Edit..leste jo selvfølgelig ikke den første teksten..da har jeg meg selv å takke Endret 15. mai 2006 av Xander^
Armageddon Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 ser nok ut som en fin liten bug det der ja, hvis du ikke har "svevende bygning spell".. er det sånn når du loader på nytt og?
Nedward Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Har ikke det problmet, og jeg har fulført main quest. Men jeg har fått litt spesielle grafikk feil når jeg har klokket skjermkortet for mye.
Sweet_Enough Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har akkurat avslutta Main Quest nå i dag, og slik ble det hos meg også. Virkelig sært blir det hvis du går ut gjennom hullene som har åpnet seg under portene... Noen andre som har observert dette problemet, og kan evt. problemet fikses? Det virker ikke som noe stort problem, resten av verden er som før, kun dette området.
Madeo Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har akkurat avslutta Main Quest nå i dag, og slik ble det hos meg også. Virkelig sært blir det hvis du går ut gjennom hullene som har åpnet seg under portene... Noen andre som har observert dette problemet, og kan evt. problemet fikses? Det virker ikke som noe stort problem, resten av verden er som før, kun dette området. 6108899[/snapback] kanskje han duden trampa litt hardt? eller bethseda har gjort han så sterk at han ødelegger bakken rett og slett`? who knows..
Novocaine Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Har ikke det problmet, og jeg har fulført main quest. Men jeg har fått litt spesielle grafikk feil når jeg har klokket skjermkortet for mye. 6108682[/snapback] Kjører uklokket for det meste. Har forøvrig selvsagt loadet et par ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå