Gå til innhold

TES: Hva har skjedd med Temple District?!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

**Main-Quest spoiler**

Snublet innom temple district i Imperial City her om dagen for å ta på Akatosh da det viste seg at de var gjort kraftige endringer i distriktet. Bare se på dette.

post-57932-1147702394_thumb.png

Dette skjedde ikke etter invasjonen av Imperial City.

Har avinstallert, deaktivert alle mods osv. Virker som en feil i save-filen. Men det er kanskje alikevel noen som vet noe om det?

Endret av Zlimy
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Invasjon av imperial city? Takk skal du ha :ermm:

Edit..leste jo selvfølgelig ikke den første teksten..da har jeg meg selv å takke :hrm:;)

Endret av Xander^
Skrevet

Har ikke det problmet, og jeg har fulført main quest. Men jeg har fått litt spesielle grafikk feil når jeg har klokket skjermkortet for mye.

Skrevet

Jeg har akkurat avslutta Main Quest nå i dag, og slik ble det hos meg også. Virkelig sært blir det hvis du går ut gjennom hullene som har åpnet seg under portene...

Noen andre som har observert dette problemet, og kan evt. problemet fikses? Det virker ikke som noe stort problem, resten av verden er som før, kun dette området.

Skrevet
Jeg har akkurat avslutta Main Quest nå i dag, og slik ble det hos meg også. Virkelig sært blir det hvis du går ut gjennom hullene som har åpnet seg under portene...

Noen andre som har observert dette problemet, og kan evt. problemet fikses? Det virker ikke som noe stort problem, resten av verden er som før, kun dette området.

6108899[/snapback]

kanskje han duden trampa litt hardt?

eller bethseda har gjort han så sterk at han ødelegger bakken rett og slett`?

who knows..

Skrevet
Har ikke det problmet, og jeg har fulført main quest. Men jeg har fått litt spesielle grafikk feil når jeg har klokket skjermkortet for mye.

6108682[/snapback]

Kjører uklokket for det meste.

Har forøvrig selvsagt loadet et par ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...