SUPERJANNE Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 (endret) kjøpt PSP til søønnen min og trenger lærespill og et kjørespill til den, finnes det noe der ute? gi gjerne direkte link... takk på forhånd! Endret 15. mai 2006 av SUPERJANNE
Dragon Hunter Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Godt og vel halvparten av alle PSP-spill er bilspill. Lærespill finnes det ikke særlig mye av, men anbefaler følgende bilspill: Burnout: Legends, NFS: MW, og Ridge Racer.
Dofty Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 jeg synes Burnout Legends er drit kjedelig, men det er vel bare smak og behag... spillet er litt for repeterende og ekkel fysikk som gjør at det blir vanskelig å styre eller veldig urealistisk styring og fysikk, Men Ridge Racer og Need For Speed Most Wanted er veldig kult... Anbefales
joac Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 åja, han er 7 år... 6107361[/snapback] Jeg er litt usikker nå, men foreslår likevel Lemmings. Lemmings vil være fin hjernetrim skulle jeg tro
SUPERJANNE Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 ok, takk for svar, regner med noen voksne også skal spille på den. ga 999; for den hos Thorn, synes det var en bra pris.
SUPERJANNE Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Men Ridge Racer og Need For Speed Most Wanted er veldig kult... men om man må velge et av de?
Itw Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 (endret) Da ville jeg nokk gått for Need fore speed, Ridge Racer er gøy, men lite man kan gjøre i spillet og blir derfor fort også kjedeligt. Mens i Need Fore Speed kan du style pimpe m.m noe som gir spillet lengere levetid. Ett annet spill som ikke er "bil spill" da er ATV Offroad fury som jeg selv spiller om dagen, finner spillet veldig underholdene, mange valg av f.eks løps stil, spektakulære triks mens man hopper/kjører og mulighet for og styler og tune ATV'n din. Nå er jo jeg litt eldre (23år) enn sønnen din, men mener selv att spillet passer fint i alle aldre nesten... Er både vanskelig og lett. Link til test av spillet: Offroad Fury Og for flere tips og triks til PSP sjekk her. Mvh ITW edit: leif's Endret 17. mai 2006 av Itw
Dragon Hunter Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Men Ridge Racer og Need For Speed Most Wanted er veldig kult... men om man må velge et av de? 6107642[/snapback] Har begge spillene og ville valgt Ridge Racer. Ridge Racer er betydelig mer nyskapende, mindre repetivt, og grafikken er enkel, men flott.
Itw Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Men ridge racer er enkelt, og blir derfor fort kjedeligt... Tror også en 7åring vil ha mere glede av og kunne tune, pimpe og kjøre fra politiet? Enn og bare kjøre rundt på en bane i ett...
Dragon Hunter Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Men ridge racer er enkelt, og blir derfor fort kjedeligt...Tror også en 7åring vil ha mere glede av og kunne tune, pimpe og kjøre fra politiet? Enn og bare kjøre rundt på en bane i ett... 6126674[/snapback] RR er enkelt men kjøringen er unik, og bilene oppfører seg forskjellig, banene er også varierte, og er ALDRI ovalbaner. Ridge Racer tar litt tid å mestre, noe som er hovedargumentet mot et slikt spill til en 7-åring.
JaevL Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Til en gutt på 7 år? Grand Theft Auto Liberty City Stories! Neida men av NFS eller Ridge Racer. Enkelt og greit Ridge Racer Les litt her så finner du ut av hva som passer best for han! http://www.gamespot.com/games.html?type=to...page_type=games Endret 18. mai 2006 av JaevL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå