intelli-musa Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg vil kjøpe sangene mine lovlig fra iTunes, men vil ikke ha med DRMen på sangene. Er det lovlig of fjerne DRM, og hvis det er det hvordan gjør jeg det?
JonH Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hardware har en guide der det er beskrevet hvordan man kan fjerne drm-beskyttelsen: Meningsløs DRM-beskyttelse. Dermed tror jeg ikke at linking til andre metoder er ulovlig her på forumet... Removing Digital Rights Management
T0mmy Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Les denne artikkelen: http://programmer.no/art.php?artikkelid=16268
intelli-musa Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 Unskyld bumpingen, men giddet ikke å lage en ny tråd. Jeg har lastet ned Hymn. men fant ut at det ikke støttet iTunes 6. Finnes det noen andre alternativer? Vil ikke være bundet til iTunes!
T0mmy Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Unskyld bumpingen, men giddet ikke å lage en ny tråd. Jeg har lastet ned Hymn. men fant ut at det ikke støttet iTunes 6. Finnes det noen andre alternativer? Vil ikke være bundet til iTunes! 6332104[/snapback] Tror ikke det finnes alternativer nei. Ikke til windows i hvert fall. Du kan jo prøve å legge inn en eldre versjon av iTunes.
V-by Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 DRM beskyttelsen i iTunes er ulovlig i norge, etter det jeg har skjønt. Så skal ikke se noen grunn til at du ikke kan fjerne den.
T0mmy Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 DRM beskyttelsen i iTunes er ulovlig i norge, etter det jeg har skjønt. Så skal ikke se noen grunn til at du ikke kan fjerne den. 6332244[/snapback] Det er jo nettopp det han spør om: Hvordan fjerner man den?
intelli-musa Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 Jeg har en iPod med video, hvis jeg legger inn en eldre versjon av iTunes, da mister jeg videostøtte... Ingen som vet noen andre muligheter?
RattleBattle Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Er man i mot DRM, kjøper man det ikke. Ta heller å *sensurert*.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå