Gå til innhold

Tundra Tundra 1032X vs Cinet HomeBook 945PM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe denne.

Er det ett bra tilbud? Den skal stort sett brukes som backup til World of Warcraft (om den stasjonære streiker) og skole/kontorbruk.

Ellers så tenkte jeg på denne og, men jeg er ikke helt sikker. Hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tundra er bedre på pris og spillytelse, mens cinet er kjappest på kontorytelse, jeg tror jeg også ville anbefalt tundra da du skal bruke temmelig krevende kontorapplikasjoner før vil merke særlig forskjell i cinets favør.

Skrevet

Det skal skrives at en maskin med 2,0Ghz Pentium M ligger helt jevt med en maskin med 1,66 Core Duo i ytelse så den vil være like rask i kontoroppgaver også...

Skrevet
Det skal skrives at en maskin med 2,0Ghz Pentium M ligger helt jevt med en maskin med 1,66 Core Duo i ytelse så den vil være like rask i kontoroppgaver også...

6104731[/snapback]

...forutsatt at du ikke kjører oppgaver optimalisert for bruk av tokjernet prosessor ;) men jeg tviler trådstarter kommer borti særlig mange slike...

Skrevet

6104731[/snapback]

Er Core Duo 1,83 GHz vesentlig bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...