Gå til innhold

Er du "a master of your domain"?


Anbefalte innlegg

glx-rider; hehe.. sant det du sier der :)

ble overrasket over den siste linken der :o

 

men om du leser i Crawford's store Sex Tråd! så finner du at en del forummedlemmer har hatt sex osv ;p

men samme det, uansett bryr det ikke meg om hva andre driver med eller ikke :p

jeg har det bra selv.. og akkurat nå har jeg hatt det bra uten samleie/onanering ;)

 

Edit: om du ser tråden over gjennomsnittsalderen på forumet her, samt debuttalderen på sex her i norge så stemmer det kanskje at ikke så mange har har hatt i forhold til statistikken ;)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[OT]

smårips_eier a.k.a. Kristin:

Har du snart tenkt å ryke ut, eller skal du drøye det til du er ferdig med mikroøkonomieksamen den 7.? Skjønner ikke at du ikke blir opphisset av indifferenskurver, budsjettsskranker og de fantastiske MR-kurvene! Forresten regner jeg med at Eirik lærte deg det du trenger å vite i dag, så det er ikke noe grunn til å bekymre seg.

Mikroøkonomi blir ikke morsomt før han fyren i avataren min dukker opp i pensum.

[/OT]

 

 

Jeg har nevnt det før, men det er vel på tide å si det igjen ... Røk ikke Thorvis ut den 17. mai? Han sa i hvert fall det selv på en eller annen side.

 

Nå som jeg først er ute, skal jeg i hvert fall prøve å pynte litt på resultatene ved å få de som røk ut før meg opp på listen. Litt rettferdighet må det da finnes i verden!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg venter til etter mikroeksamen ja :) alt fokus går til bøkene før den tid! Selv om det ofte har holdt hardt med sexy førsteordensbetingelser og lign.

Lenke til kommentar
Jeg venter til etter mikroeksamen ja :) alt fokus går til bøkene før den tid! Selv om det ofte har holdt hardt med sexy førsteordensbetingelser og lign.

6228624[/snapback]

 

Hmmm, så du har førsteordensbetingelsefetisj ja. Kjent sak på 100-emnene, det blir erstattet av Walrasfetisj på 200-emner og endelig Identitetsfetisj på 300-emnene.

Du får i hvert fall ha lykke til videre, håper du gruser de guttene her. Det er alltids en mulighet for at noen av guttene ikke spiller med rent mel i posen (ja, jeg vet at det ikke skal brukes slik), noe som vil være synd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...