Gå til innhold

X800 XT PE Artifacts!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har ett Sapphire X800 XT PE kort som jeg gjerne vil oc litt, men før jeg har fått begynnt, for jeg artifats og det skal ikke mye Klokking til før hele skjermenbildet klikker. :dontgetit: (Bruker ATI Tool)

Hva kan grunne til dette være?

Takker for alle svar!

Endret av DaCool_ck
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvor høy temperatur har du ?? Prøv å støvsuge kjøler på skjermkortet evt. Bytte den mot noe bedre.

6099696[/snapback]

Ja meget muligt at det er temeraturen som er forhøy?. ligger på 40 grader. og ca 70 grader load! litt mye kansje, har aldrig våra så gale før. Men det var ikke lenge siden jeg renset det.

Har også våre plaget med at viften lager noen rare lyder (akkurat som en harddisk som tenker høyt). Men vis det er temeraturen som jør det, så må jeg bare få skiften den viften jag har nå!(Orginal)

Men kan det være noe med hovedkorte også?

Har hatt problemer med at jeg ikke får lov til å klokke cpu'n mer enn 100 mhz før systemet går treigt! (ASUS A8V Deluxe) men nytt er under veis.

--> Testet for atrifats i dag og da viste det ingen ting når jeg kjørten den torturtesten! :hmm: men tempen går høyere enn vanlig!

Endret av DaCool_ck
Skrevet
Har du prøv å oppgradere bios på hovedkortet?

6103046[/snapback]

JA.. det gikk ikke så bra :( Men Nytt hovedkort er under veis :D

Har dere noen gode forslag til ny Skjermkort vifte.

Skal være stille og kjøle godt!

Orker ikke en vifte som jeg irriterer meg over!

Skrevet (endret)
Denne. Den blåser den varme luften fra skjermkortet ut av kabinnettet slik at du får lavere kabinett temperatur.

6107428[/snapback]

Ja har bestilt den nå! :D

Takk for hjelpa :thumbup:

Endret av DaCool_ck

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...