KTV Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hei, jeg har telenor 4 mbit/s linje. Problemet med linja er at om kvelden, fra ca kl. 5 og utover så har jeg meget ustabilt nett. Jeg mister ikke nettet men når jeg f.eks. spille cs så hopper pingen fra "vanlig" til 150 - 250. dette gjør det umulig å spille. Har hatt problemet i noen uker, trodde at det kanskje ville gi seg etter hvert, men det har det ikke gjort. Er det telenor som rett og slett ikke klarer å holde linja stabil hele døgnet eller kan det være noe med nettværket/pc`en. takker for svar.
MeFF Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Er sikkert linjen. Ta å ring inn til dem å klag, så fikser de det nok fortløpende!
KTV Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 er så typisk telenor, har hatt mye problemer med de opp igjennom tidene!
Big_JT Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Du ligger sansynligvis på grensen av hva linjen klarer. Når "alle" kommer hjem og starter å bruke linjene sine blir støynivåene for dårlige, og linjen blir ustabil. Ring telenor å få dem til å titte på linjen.
Irminsûl Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har en veldig utstabilt tilkobling akkurat når. Telenor, ja... Spennende å se om dette innlegget kommer igjennom.
KTV Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 skal ringe til telenor i dag, spørre de om det er noe de kan gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå