marcus Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Har en win98 maskin (K6 500MHz/350MB RAM) som hakker en del når jeg spiller av mp3 samtidig som jeg er på nettet. Ser maskinen har innebygd lydkort på hovedkortet og tenkte kanskje jeg kunne rette dette problemet med å avinstallere det interne lydkortet, og sett inn en PCI lydkort jeg har liggende... Regner med at jeg må sette det integrerte lydkortet til OFF i BIOS'en, men er veldig usikker på hvordan jeg kommer inn i BIOS på denne maskinen. Ser ikke ut som det står noe under oppstart, og er ikke delete knappen som det er på en annen pc jeg bruker. Noen tips?
IceXCool Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hent SIW her http://www.snapfiles.com/download/dlsiw.html Så kan du se hvilket hovedkort du har... Kan hjelpe for å finnee ut hva du må gjøre for å komme inn i BIOS
marcus Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Hent SIW her http://www.snapfiles.com/download/dlsiw.htmlSå kan du se hvilket hovedkort du har... Kan hjelpe for å finnee ut hva du må gjøre for å komme inn i BIOS 6096949[/snapback] Fant egentlig bare ut at det var BIOS fra Acer...
ilpostino Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Regner med at jeg må sette det integrerte lydkortet til OFF i BIOS'en, men er veldig usikker på hvordan jeg kommer inn i BIOS på denne maskinen. Ser ikke ut som det står noe under oppstart, og er ikke delete knappen som det er på en annen pc jeg bruker. såvidt jeg husker er det ikke absolutt alle BIOSer som krever at du trykke rpå del, prøv med F1. mener å huske at denne er brukt til det samme formålet også... (Dete skal stå på POST-skjermbildet)
IceXCool Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hvis du trykker på Hardware og så Motherboard så kommer det opp hvilket hovedkort du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå