olekristian2005 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 hei...håper non skjønner no av dette,...er i emperiors city..er ikke d den støste byen heter...husker ikke helt.der var d non som ikke likte en som åpna en items butikk.de synes han hadde for billige varer.jeg skulle følge etter han for å finne ut hva for no snusk han dreiv med.han møtte en type.som jeg måtte følge etter.han viste seg å være grav plyndrer.iallfall.så tok jeg meg av han.da han robba en grav.så skulle jeg gi beskjed til ei dame..skulle gi'a no spade og "manifest" men skjønner ikke helt hva ..har snakka med'a men d skjer ikke no.har spaden åsså.trenger jeg mer? eller er d bare en bug i spillet.at jeg ikke får gjort no..!:/ irriterende:/
Matsols Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion Oblivion:Oblivion - UESPWiki
MiSP Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Les stickyen før du poster. (Ettersom den heter "Les dette før du poster", burde det være ganske innlysende ).
Ascubal Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Les stickyen før du poster. (Ettersom den heter "Les dette før du poster", burde det være ganske innlysende ). 6098603[/snapback] Som en noget forumbevandret person, så har jeg lagt merke til at det ikke er så mange som leser stickyen først.. De fleste legger ut et spørsmål og får svar relativt kjapt, og ser deretter på stickyene når de har lest det andre som muligens fanger dems interesse.. Dette er ikke negativt men mot din sticky, den er veldig bra den Men en sticky som det står "les dette før du poster" høres mere ut som regler for forumpostinga, som f.eks bruk beskrivende topics ol
archongamer Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Men en sticky som det står "les dette før du poster" høres mere ut som regler for forumpostinga, som f.eks bruk beskrivende topics ol Enig! Klart kan man si det er vanlig "netikette" å lese slike før man poster nye tråder på et hvilket som helst forum, men jeg syntes ikke det var så alt for ille med sticky før de ble løst opp. Kunne vel heller løst opp de som handlet om Morrowind, ettersom de aller fleste har størst interesse for Oblivion nå om dagen. (med fare for å provosere noen.) Og sånn ellers skal man vel ikke klage så mye på at man spør, for hadde alle lest på TES forum eller lignende hadde det blitt kjedelig her inne. Men å bruke "huet" litt før man poster er aldri dumt
Madeo Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 lær deg og skrive! En god tekst, (oversiktlig) MÅ være skrevet bra.. klarte ikke og lese den flytende... !!
MiSP Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Men en sticky som det står "les dette før du poster" høres mere ut som regler for forumpostinga, som f.eks bruk beskrivende topics ol6098693[/snapback] Da var det endret. Håper den nye tittelen gjør litt bedre nytte. Men å bruke "huet" litt før man poster er aldri dumt 6099368[/snapback] Just my point. Det er bare det at det blir fort repetitivt å svare på hvordan man kurerer vampyrisme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå