Moppskaft Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hei! Har kjøpt meg GW: Factions og har spilt det i hele natt. Men når jeg skulle spille det igjen nå ville det ikke connecte. Jeg har ikke gjort noe på PCen utenom å se noe film på PCen og det kan umulig ha gjort noe med at det ikke vil connecte... Det kom opp en feilmelding (Code=058) som jeg sjekket ut og gjorde hva som stod, men uten resultat. Så.. Har noen av dere noen forslag på hva jeg kan gjøre..
Moppskaft Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Takk for svar, men uheldigvis har jeg allerede vært der og sjekket Code=058 . Gjorde det som stod, men kan fortsatt ikke connecte. MSN og Internett funker og det funka før så det burde vel ikke være noe galt med internett tilkoblingen..
Stifi Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Kanskje det er firewall som blokker gw connection. Eneste jeg kommer på nå atm.
Moppskaft Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Vel, jeg bruker ZoneAlarm Firewall og det står at den lar gw.exe bruke internett.. Kan ikke så mye med programmet, men hvorfor skulle det bare plutselig bli blokket?
Stifi Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Vel, jeg bruker ZoneAlarm Firewall og det står at den lar gw.exe bruke internett.. Kan ikke så mye med programmet, men hvorfor skulle det bare plutselig bli blokket? 6096530[/snapback] I have no idea! Prøv igjen imorra,funker sikkert da.
Chasseur Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Prøv å skru av ZoneAlarm, og sjekk om det funker da =)
Moppskaft Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Jeg sletta ZoneAlarm og reinnstallerte spillet.. Da funket det.. Men jeg stoler ikke på Windows Firewal så, hehe.. Jaja, det var noe rart på gang her. Men takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå