rgla Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Først må jeg få sagt at dette ikke er snakk om noe piratvirksomhet da jeg eier spillet selv, men jeg skal ut å reise og tenkte jeg kunne fått lagt inn spillene mine på minnekortet for å gjøre det enkelt, men det var det ikke. Har hatt noe homebrew på psp'en min, så jeg trodde det skulle være lett match, men jeg får det ikke til å virke. hadde vært flott om noen kunne gitt meg et hint om hvilken loader som brukes. takker og bukker rgla (psp'en har firmware 1.5)
Opticane Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Vi har jo bare ordet ditt på at du har kjøpt spillet. Reglene sier at det ikke er lov å prate om ting som kan føre til piratvirksomhet. Det du spør om her er jo hvordan man kan bruke en piratkopiert version av Daxter, uavhenging om man har det eller ikke.
Goliath Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Det er desverre ikke lov å diskutere backup av spill her på forumet.
Jankee Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Stenges Sjølv om ein har ein lovleg versjon blir det hjelp til å bruke piratversjoner om slik info blir gitt.
Anbefalte innlegg