Gå til innhold

har noen tips om nyheter, ang kraftig laptop?


Anbefalte innlegg

vel, nå er det konfirmasjonstid igjen, og ting og tang strømmer inn...

 

så jeg lurte på om hvilke nyheter som kommer/har kommet som jeg burde vite om innenfor kjøp av laptop...

 

skal kunne greie hl2 ganske prikkfritt, hvertfall to kjerner i prosessoren, og ytelse tilsvarende geforce go 6800gt, men helst høyere a lá go 7800gt eller noe slikt... gjerne ati, bare det har samme ytelse/bedre ytelse.....

 

forventer å bruke ca 16-17-18 000 kroner på dette.

 

håper på utfyllende svar, og takker på forhånd :yes:

 

|enema

Endret av enema
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan dere "presentere" laptopene også eller? hadde vært kjempeflott, og ja, jada-jada: det skal være spillmaskin :p

 

edit: har sett litt på zepto og whitebox ang priser og lappiser.... har dere noen tips?

 

og om dere visste noe om det kommer en "superbra" lappis om 1-2-3 måneder (som villa satt ned prisene eller gitt et bedre tilbud i seg selv), så hadde det vært fint å få vite... :p

Endret av enema
Lenke til kommentar
og om dere visste noe om det kommer en "superbra" lappis om 1-2-3 måneder (som villa satt ned prisene eller gitt et bedre tilbud i seg selv), så hadde det vært fint å få vite... :p

6097625[/snapback]

Dell XPS er nok den heftigste der ute pr. idag, og kommer nok til å forbli det helt til merom-prosessorene (sannsynligvis i butikkene like over sommeren (??)) og G80-kortene kommer. Så hvis du ikke er forberedt på å vente 4-5 måneder, kommer det nok neppe noe veldig mye bedre på markedet innen den tid. Om prisene kommer til å falle, vil nok det heller skyldes at det kommer flere nye i middelklasse / øvre middelklasse-segmentet. F.eks. ryktes det at Dell Inspirion 9400 snart vil komme med Go7900GS, noe det knyttes store forventninger til.

Lenke til kommentar
og btw, inspiron (oppdaterte prisene etter å ha modifisert alt samma) ble på 20,000+ .... litt for mye, 17 000 er maks pris som jeg har satt meg... :p

6101202[/snapback]

Hvordan oppsett hadde du da? Er det snakk om i9400?

6101267[/snapback]

 

jepp, i9400

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan du har klart å få det så dyrt.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

14,865.00 kr

Inspiron 9400 (e- value n05947)

Intel ® Core™ Duo Processor T2400 (1.83 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB) , Ekte Windows® XP Media Center Edition 2005

1024 MB RAM

Go 7800

100 GB Harddisk

 

Har du husket å velge "Ingen serviceoppgradering valgt- kun 1 års henteservice [trekk fra 2,775.00 kr]"?

Er ikke anbefalt å kjøpe Ram fra Dell. Dyrt.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

vent vent vent... skal ha alt fra en butikk...

 

kall meg gjerne lat, men jeg orker ikke fly fram og tilbake, beklager

 

edit: det er ikke bare ram det står på, men cpu, og skjermkort også... de 3 elementene er de viktigste

Endret av enema
Lenke til kommentar

Du er lat!

 

Jeg har sjelden blitt så provosert av å lese tråd som denne, og himmelfallen over at folk gidder å svare.

 

1. Du har en emnetittel som tilsier at DU har en viktig nyhet å fortelle.

2. Du ber folk PRESENTERE maskiner for deg. Ett merke og modell navn skulle være alt du trengte for å spore opp resten selv.

3. Du ber folk FINNE prisene til deg. Er ikke dette noe du fint kan finne selv?

 

Sitt ned så skal du få en nyhet som kanskje vil sjokkere deg og da vil jeg ikke at du skal stå. Vil jo ikke at du slår å faller deg.

 

klar?

 

Ingen her på forumet får betalt for å lete opp informasjon til deg. Ja, det er helt sant. Utrolig men sant! Å be disse samme folkene om å ikke bare presentere maskinen så du slipper å lete, men også be dem finne prisen som enkelt står presentert på hjemmesidene til de respektive leverandørene er noe du på få tastetrykk kunne klart fint selv. Ja, jeg er 100% sikker på at du hadde klart det.

 

Du har fått presentert noen maskiner her, og de er også gode maskiner. Særlig siden jeg sitter å skriver dette på en XPS 1710. Den er bra. Bruk informasjonen du har fått og tilfør tråden din noe av verdi.

 

Undersøk de tipsene du har fått. Søk etter tester og reviews og presenter de maskinene du tror du vil ha, så kan VI fortelle deg hva vi synes om de oppsettene. På den måten sørger du får å få god informasjon, og vi ser at du også har tatt deg bryet med å gjøre en jobb.

 

Forumet er ett felleskap og ett gi og ta medium. Ikke din personlig shopping guide.

 

Sjekk ut toppmodellene til ASUS, de har noen ganske gode specs de og.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
1. Du har en emnetittel som tilsier at DU har en viktig nyhet å fortelle.

2. Du ber folk PRESENTERE maskiner for deg. Ett merke og modell navn skulle være alt du trengte for å spore opp resten selv.

3. Du ber folk FINNE prisene til deg. Er ikke dette noe du fint kan finne selv?

Word!

Lenke til kommentar

beklager hvis jeg har provosert deg, og beklager hvis emnetittelen er dårlig, men jeg prøvde å få den til å si noe om at jeg spurte etter informasjon om nyheter, ikke om at jeg sto på en bunke med nyheter.

 

pres.en av maskinen... javel, jeg innrømmer, det var unødvendig.

 

og kanskje det med prisen også, men jeg prøver i alle fall å spare posterne bryet med å poste for dyre maskiner...

 

takk for at du ga meg så krass kritikk.

 

men nei, jeg vet at folk ikke får betalt her, hadde selvfølgelig vært hyggelig for de som hang rundt her, men jeg beklager hvis jeg har uttrykt meg på en måte som antyder at personene som hjelper meg får betalt for det.

 

 

takk for risen, nok en gang, jeg skal gjøre så godt jeg kan med å skjerpe meg.

Endret av enema
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...