Gå til innhold

Battlefield 2142 slippes i oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjem vell med veldig mange bugs denne gangen og, sidan dei har brukt lite tid på å utvikle det.

6091556[/snapback]

De bruker såogsi samme grafikkmotor som i BF2, altså de har allerede testet ut grafikkmotoren sin lenge nå for å rette feiler til BF2142.

For meg virker det som om BF2 bare er et spill de tester ut grafikkmotoren på før de gir ut BF2142. Altså at BF2 bare er søppel.

Vet aldri hvordan EA tenker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
For meg ser det mer eller mindre ut som en mod for Battlefield 2.

6091632[/snapback]

Jepp, hvis man ser på bildene som Kong Kord postet, er grafikken, og alt det andre nesten prikk-likt! Er nok bare en mod som selges som et nytt spill, for å tjene mest mulig penger.

6091663[/snapback]

At der er likheter bør ikke komme som en bombe på de fleste som har det minste kjennskap til programvareutvikling.... Men at dette bare er en mod tviler jeg sterkt på. Intervjuer med DICE tyder i alle fall på at vi snakker om en oppdatert "motor", og at utviklingen startet før BF2 ble lansert. Utviklingen på motoren brukt i BF2 ble sannsynligvis fryst en stund før BF2 ble lansert, mens BF2142 drar nytte av en mer oppdatert versjon av samme motor.
MN: The game engine in BF 2142 is superior to the one powering BF2. The BF 2142 team had been working in parallel to the BF2 team before that game shipped so we have the benefit of using a more polished (and newer) engine. As far as technical specifications go, we have all kinds of improvements including a superior renderer, new animations, new shaders (which won't take as long to load as BF2's - I can hear you guys rejoicing :) and a bunch of other new stuff which we will be unveiling at a later date. So stay tuned.
Endret av ibrotha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...