Gå til innhold

Final Fantasy XI (spørsmål)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet hvor jeg får kjøpt Final Fantasy XI Online med alle expansionene i DVD format?, altså i fra en norsk side.

Jeg vurderer faktisk å prøve ut FFXI Online snart, siden jeg har nå spilt EVE Online i 2 år nå i begynnelsen av September, så da hadde det vært greit å prøve ut FFXI Online også.

Men jeg har faktisk Final Fantasy XI Online US Version, med den første expansionen der. Men så er det jo det at det er over 1 år siden jeg prøvde det sist, og da vil ikke kontoen min funke vil jeg tro, så det er derfor jeg spør om hvor jeg kan kjøpe spillet i Europeisk versjon i DVD versjon med alle expansionene som er ute nå, siden jeg trenger ny konto / serialer.

EDIT: Fant mulig en versjon her som er i DVD format: Final Fantasy XI Online Europeisk Versjon Via BestShop , siden det står "Produktinfo: PC. Utgitt: sep 2004. DVD-rom.", men bildet av coveret viser at det er CD-Rom. Så noen som vet om det er DVD versjonen som er på den siden?

Endret av Terminator 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det, men du går ikke glipp av så mye om du ikke har Aht Urhgan fra starten, siden det meste der er fra lvl 50 og opp.

Du kan seff låse opp de nye jobbene på 30 da, og løpe rundt i byen ;D

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...