Gå til innhold

Paladin pre-MC equip?


Anbefalte innlegg

Hvilket utstyr skal jeg gå for nå som jeg holder på å dinge 60 med paladin'en min?

Tenkte på Lightforge, Hammer of the Grand Crusade og Abyssaly Plate leggings of Restoration, men har følelsen av at det finnes bedre der ute.

 

Dette bør da være slikt som kan skaffes i PuG. MC guild har jeg allerede skaffet så det er bare å skaffe utstyret :)

 

Edit : En ting til, er det noe lurt å begynde Stratholme og liknende nå når jeg er 58?

Endret av Dxbb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okey dette er tatt fra forumet til det beste guildet på servern jeg spiller på:

 

Headpiece: Whitesoul helmet.

 

Necklace: Animated chain necklace.

 

Shoulders:Living shoulders, tip: Leatherworkers can make these.

 

back: Only Hide of the Wild will do, start grinding for this. i only accept people with this back in the guild, since i can say from experience that many people don't even bother it to grind for it, since they got a "reasonable" back.

 

Chest: PREFER: Red Dragonscale breastplate ( mail ),

Energized Breastplate ( plate )

Robe of the Exalted ( cloth )

 

Bracers: Gallant's wristguards, or Bracers of Prosperity.

 

Gloves: Harmonious Gauntlets, Gloves of Restoration

 

Waist: Sash or Mercy, Eyestalk Cord or Whipvine Cord

 

Legs: PREFER Padre's trousers, else Living leggings.

 

Boots: Merciful Greaves

 

Rings: Fordring's Seal = MUST

Chivalrous Signet ( Paladin quest )

Ring of Demonic Guile

Emerald Flame Ring

 

Trinkets: Royal Seal of Eldre'Thalas = MUST

Mindtap Talisman = MUST

Briarwood Reed = PREFER

 

2handed: Hammer of The Grand Crusader

 

1handed:The Hammer of Grace

Offhand: Gizlock's Hypertech buckler,

PREFER = Brightly Glowing Stone

Lenke til kommentar

Jeg antar at det er healing det er snakk om her, siden de færreste guilds har pallies for DPS i raids.

 

Selv har jeg to forskjellige healing-kits som jeg bruker. Ett som har max +healing, for å kunne henge med som mainhealer i 5 og 10 man instancer, hvor det trengs til tider høy healing per sec, men hvor kampene varer kort. For lengre bossmatcher, f.eks i ZG, MC og videre, hvor hver boss trekker ut er det viktig med mana regen equip, så utstyr med "regenerates X mana every 5 sec" blir viktigere, siden denne manaen regeneres kontinuerlig, uavhenging av 15 sec regelen. Med decent mana regen kit kan man spamme flash of lights mer eller mindre inn i evigheten.

 

En balanse mellom +healig, intelligence og mana/5sec er å foretrekke. Det større +healing og mana regen er, det mindre mana pool trenger man. Mana poolen er en "one time" bonus fra begynnelsen av kampen, mens +healing og mana regen betaler seg hele tiden. Det er også værdt å nevne at etter hvert som +healing økes, kan man bruke lavere ranks av FoL pg fortsatt henge med, og dermed bruke mindre mana.

 

Etter noen drops fra MC+onyxia burde 5k manapool, +400-500 healing og 80-90 mana/5sec (inkludert iBoW) fullt oppnåelig.

 

Ellers er denne handlelista fra WoW forumet grei å bruke:

WoW Forum Healadin Equip Guide

 

Oversikten fra posten over så også god ut

Lenke til kommentar
+crit er noe av det beste du kan ha iallefall ;) mer crit, jo mer mana får du tilbake

6080688[/snapback]

Stemmer det men mange av de tingen som har +crit er ikke bra nok for healadins.

 

Enig med Marker ovenfor.

 

Jeg har gått bare for +healing & mp/5sec. Så kan de andre sloss om hvem som har mest mana om de vill.

Endret av Phyx
Lenke til kommentar
Loot List

 

her finner du mye nyttig  ang Items til alle Classes

6080959[/snapback]

 

Loot listen der er både og.... Den har riktignok blitt forbedret, men jeg ville heller holdt meg til WoW-Europe forumlista. Kan være verdt å skumme gjennom selve tråden også, siden den ikke er blitt oppdatert på en stund.

 

Wow-Loot.com foreslår for øvrig KUN plate items, og man gimper seg veldig healing-wise ved kun å bruke plate. Den foreslår også f.eks Bile-Etched Spaulders til en caster... 17 str, 7 sta, 7 int og 7 def har lite for seg på en healadin vil nå jeg si...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...