Gå til innhold

Dette la jeg merke til på Oslo Lan


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ey Lasse ! I'm still young.. har hatt flere vannkjølere, selv om jeg befinner meg i alderen av 16 år.. Når sant skal sies er vel jeg ikke helt "ikke-pc" akkurat heller da =)

Greide en gang å gå på skolen med en sokk hengende ut av den ene baklommen.. hehe, litt trøtt på morran.. ble latter i klasserommet av det =)

Sitter på nettcafé her.. har et helt rom for meg selv omtrent, og overtatt iallefall én av pc'ene der, selv om den ikke er min hadde jeg den med meg på tg, og skal til å freonkjøle den, sitter også med en annen pc her, og venter på den tredje.. sitter snart med pc'er rundt meg i en hel ring :smile:

 

klassifisert nerd ! :smile:

Lenke til kommentar

hmm... driver å bygger en vannkjølt pc... med masse modding og tagging med rundt 8 vifter... ikke ferdig enda... ellers hadde jeg vært med på oslo lan...

 

Ser dere på TG2003!

 

PS. Tror jeg så en ti åring på OL!!! Han derre som sitter helt i hjørnet med fyrtårn og "beat"lys... og en sånn masse tråder greie...

 

PS2!!! Gikk forbi en som hadde en kasse med dumle... fikk utrolig lyst på dumle og blåste bort 50kr på dumle på vei hjem...

 

PS3! Til deg med den bra vindu modding med metall list og to sånne rev'er... BRA MODDING!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...