Gå til innhold

For høy oppløsning i BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrudde opp oppløsningen, til 1280x960 60mhz. Dette var for mye for skjermen min. Derfor kom det opp en boks midt på skjermen der det sto:

Videomode not supported

Hvordan gjør jeg dette om? Jeg kommer ikke inn på BF2 nå. Jeg har lite lyst til å reinnstallere eller skifte skjerm. Men har dere noe forslag til hvordan dette kan gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjekk om du finner en *.cfg fil i BF2-mappen. I slike filer står det ofte grafikk- og kontrollinstillinger (m.m.).

EDIT: Hvis ikke skal en full reinstallasjon fungere (husk å slette alle filer som tilhører BF2 når du avinstallerer).

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet (endret)

Åpne opp "C:\Documents and Settings\brukernavn\Mine dokumenter\Battlefield 2\Profiles\0001\Video.con" i Notepad.

Endre VideoSettings.setResolution 1280x960@85Hz til f.eks. VideoSettings.setResolution 1024x768@60Hz

Om det fremdeles ikke virker (skal funke), kan du utføre den samme endringen i "C:\Documents and Settings\brukernavn\Mine dokumenter\Battlefield 2\Profiles\Default\Video.con"

Endret av Frikky
Skrevet

Fikk det til. Men slettet alle filene på Mine dokumenter/Battlefield. Men det gjorde ingenting, måtte hente profilen min, så var det bare å spille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...