thomanil Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Er det noen mulighet for å sette opp køer av downloads fra Marketplace? Har jo kommet en drøss av ting pga E3, og litt pes å løpe ned i kjellern og sjekke og starte opp nye hele tida.
JulianR Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Dessverre, det har nok ikke det. Men vi kan jo håpe at det kan komme et slikt oppsett i nær fremtid.
Tor Rasmussen Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Nei, det er en funksjon som ikke er kommet enda. Vi savner den funksjonen alle. Sitter for tiden med laptop foran tv-en og aktiverer download etter download mens jeg surfer på alskens E3-informasjon på nettet. Nå jeg ser tv-programmer må jeg stadig inn å sjekke om jeg kan starte neste download. Utrolig irriterende, så en "huke av de jeg vil ha"-funksjon hadde vært hjertelig velkommen.
thomanil Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 (endret) Noe irriterende. Ønsker meg egentlig hele tre ting jeg: - Torrent/p2p-basert nedlasting - Kø-ing av downloads - Å kunne kjøre downloads som bakgrunnsprosess. Kan umulig være en så utrolig tung prosess å laste ned ting fra Marketplace, virker rart at man ikke i det minste kan gjøre andre ting i dashbordet samtidig. Endret 9. mai 2006 av thomanil
bas Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Ja, hadde vært kjempefint med køing, slik at alle hatt satt alt på nedlasting med en gang for å laste ned ting de ikke interesserer seg for. Nei takke meg til slik det er nå, da er folk litt selektive i hvertfall, skulle tatt seg ut om det blei enda mer belastning og ting gikk enda treigere enn det gjør nå, veit hvor grådige folk blir når ting blir for enkelt. Å kjøre downloads som bakgrunnsprosess derimot, det savner jeg også, hadde vært veldig kjekt. Endret 9. mai 2006 av bas
thomanil Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Hadde ikke vært noe stort problem at folk lastet ned "for mye" dersom det hadde vært p2p-basert...
bas Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Nei, men da ville ting sannsynligvis blitt fort utilgjengelig, vi veit alle hvor fort torrents dør ut. Litt kjipt å ikke få lastet ned en demo man er hypp på etter tre ukers ferie fordi ingen deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå