Gå til innhold

Beste Cs film sang EVER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en film jeg så for lenge siden, fra en eller annen CPL så var det noen fete sanger, som jeg også har hørt i "amatørfilmer". Men jeg vet dessverre ikke hva de heter, skulle gjerne vist det.

 

Noen sanger jeg vet hva heter:

Fra The World Of Snapp (som du kan finne på forumet's tråd om CS fragmovies): Nightwish - Dark Chest Of Wonders

Dope - Die Motherfucker Die

Flipsyde - Someday (musikkvideoen til denne kan du se helt til slutt i fragmovien, delvis ved siden av rulleteksten)

 

Vil også si at jeg synes denne fragmovien er en av de beste jeg har sett, veldig underholdene. Den er ikke bare "hardbarka frags" hele veien, men intressant å se på. Tror flere som ikke liker selve spillet cs også kunne synes dette er en bra film. Veldig bra laget, spør du meg!

Lenke til kommentar
På en film jeg så for lenge siden, fra en eller annen CPL så var det noen fete sanger, som jeg også har hørt i "amatørfilmer". Men jeg vet dessverre ikke hva de heter, skulle gjerne vist det.

 

Noen sanger jeg vet hva heter:

Fra The World Of Snapp (som du kan finne på forumet's tråd om CS fragmovies): Nightwish - Dark Chest Of Wonders

Dope - Die Motherfucker Die

Flipsyde - Someday (musikkvideoen til denne kan du se helt til slutt i fragmovien, delvis ved siden av rulleteksten)

 

Vil også si at jeg synes denne fragmovien er en av de beste jeg har sett, veldig underholdene. Den er ikke bare "hardbarka frags" hele veien, men intressant å se på. Tror flere som ikke liker selve spillet cs også kunne synes dette er en bra film. Veldig bra laget, spør du meg!

6071717[/snapback]

OffT: En kompis av meg som mekket den. Overbringer skryt til ham straks han er online ;)

Lenke til kommentar
På en film jeg så for lenge siden, fra en eller annen CPL så var det noen fete sanger, som jeg også har hørt i "amatørfilmer". Men jeg vet dessverre ikke hva de heter, skulle gjerne vist det.

 

Noen sanger jeg vet hva heter:

Fra The World Of Snapp (som du kan finne på forumet's tråd om CS fragmovies): Nightwish - Dark Chest Of Wonders

Dope - Die Motherfucker Die

Flipsyde - Someday (musikkvideoen til denne kan du se helt til slutt i fragmovien, delvis ved siden av rulleteksten)

 

Vil også si at jeg synes denne fragmovien er en av de beste jeg har sett, veldig underholdene. Den er ikke bare "hardbarka frags" hele veien, men intressant å se på. Tror flere som ikke liker selve spillet cs også kunne synes dette er en bra film. Veldig bra laget, spør du meg!

6071717[/snapback]

OffT: En kompis av meg som mekket den. Overbringer skryt til ham straks han er online ;)

6076813[/snapback]

 

Gjør det du!

Tenkte litt på det ettersom han heter speedz0r og du surbz00r :)

 

Fear Of The Dark er genial ja!

Lenke til kommentar

In Flames - The Quiet Place

Rammstein - Feuer Frei

Prodigy - Firestarter

Children Of Bodom - Hate Me!

Sonata Arctica - Wolf & Raven

Sonata Arctica - Black Sheep

HIM - Right Here In My Arms

Saliva - Click Click Boom

Saliva - I Want You

Saliva - Superstar

 

Ikke akkurat "Beste Cs film sang EVER!" men de funker. Første og sistnevnte sang i listen skal brukes i en eventuell film jeg lager selv.

Lenke til kommentar
Uten tvil;

 

Within Temptation - "Ice Queen"

 

<3 eoL

6092286[/snapback]

:love: Kan ikke bli mere enig :)

6118960[/snapback]

Etter at Eolithic brukte den har jeg forbundet den til cs hver gang jeg hørte den :love: Jeg mener at Ice Queen er desidert en av den beste montage/fragmovie musikken. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...