Oli-Poli Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Ah, nice. Noen bra mods ute der som noen av dere bruker eller?
El Matador Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 du får jo noen fine unlocks da.. kan være nytting en gang iblant selv om jeg selv spiller kun som medic med AK for tiden. 6086122[/snapback] Hva skal man med unlocks? man blir bare god av standardvåpen, spesielt hvis man spiller i en klan/har planer om å gjøre det. Ah, nice. Noen bra mods ute der som noen av dere bruker eller? 6087671[/snapback] Anbefaler deg å lete litt rundt på forumet, står masse om forskjellige mods Project Realty Mod er bl.a populær.
SWAT dude... Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 er jo morro å eie hele mapet en gang iblant da..
El Matador Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 er jo morro å eie hele mapet en gang iblant da.. 6091734[/snapback] Trenger du virkelig unlocks for det?
TheDarkListener Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 er jo morro å eie hele mapet en gang iblant da.. 6091734[/snapback] Det er 10 ganger mer morro å eie hele brettet med et standard våpen. Selfølgelig er det ikke da überenkelt å gå rundt med en kdr på ca 10, som man klarer "lett" med et par visse mg-unlocks.
Steina Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 AK-101 er det beste våpnet i hele spillet.. Ikke noe problem å ha ca 10 i k\d public med den.
TheDarkListener Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 AK-101 er det beste våpnet i hele spillet..Ikke noe problem å ha ca 10 i k\d public med den. 6094594[/snapback] AK-101 er det beste våpenet, ja. Men spillestilen til support sammen med de utrolig presise og meget kraftige unlocks fører som regel enn høyere kdr med seg enn man klarer med ak. Det store antall unlocks skaper problemer, public går det ikke lenger ann å gå tom for ammo, fordi det skjeldent finnes et våpen i nærheten du faktisk har prøvd før. Husker en gang på sharqi, det var skikkelig slakt ved entrence som medførte at jeg var eneste overlevende og var tom for ammo. Gikk gjennom over 20kits og fant ikke et ordentlig våpen.
Steina Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 AK-101 er det beste våpnet i hele spillet..Ikke noe problem å ha ca 10 i k\d public med den. 6094594[/snapback] AK-101 er det beste våpenet, ja. Men spillestilen til support sammen med de utrolig presise og meget kraftige unlocks fører som regel enn høyere kdr med seg enn man klarer med ak. Det store antall unlocks skaper problemer, public går det ikke lenger ann å gå tom for ammo, fordi det skjeldent finnes et våpen i nærheten du faktisk har prøvd før. Husker en gang på sharqi, det var skikkelig slakt ved entrence som medførte at jeg var eneste overlevende og var tom for ammo. Gikk gjennom over 20kits og fant ikke et ordentlig våpen. 6096725[/snapback] Ja, det er så sinnsykt irriterende når du leter etter et skikkelig våpen, og alt er bare noen unlock dritt. Jeg måtte drepe noen med F2000 her en dag.. Ble litt flau da det sto oppe i hjørnet at jeg brukte F2000
TheDarkListener Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Kva kit det er som har AK 101 da? 6100720[/snapback] MEC medic og assualt.
Anders Voldsund Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Kva kit det er som har AK 101 da? 6100720[/snapback] MEC medic og assualt. 6101068[/snapback] OK, men litt off topic, kan dykk svare meg i emnet under? Neh, samma: Her er det: Ein venn av meg var borte med meg ein dag (eg har SF, og han ville ha unlockane) så logga han inn på mi maskin og fekk unlockane... så no står på ein måte fortsatt han sin account under min, slik at eg kan logge inn på han visst eg vil, kan eg berre slette han sin account? Blir han sin account vekk for alltid, eller kan han berre retrieve når han vil? Eg er Harwexx, kan eg då berre ta på manage account, sletta Villsauden og den er vekke frå min data...men accounten hans "lever" fortsatt? Så den ikkkje blir sletta for alltid? Endret 14. mai 2006 av Anders Voldsund
Downloadman Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Bare til å slette, forsvinner bare på menyen din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå