Gå til innhold

Warcraft film er i emninga

Anbefalte innlegg

Skrevet
UGK: ganske enkelt. Man lager en film om WARCRAFT, ikke World of Warcraft...

6083606[/snapback]

Det er korrekt. Hvis folk leser hele topic før de selv skriver innlegg om noe de ikke helt vet hva de snakker om, trenger man ikke si allt om igjen. I ett tidligere innlegg i dette topic, la jeg til en link der blizzard selv forklarer om filmen og hvordan den kommer til å bli. Den vil bli lagt til rette for Warcraft historien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de lager filmen i samme stil som de laga den traileren fra E3 i forfjor eller når det var (hvor de viser frem druid og warlock og alt det der med en meget smooth grafikk og som ender med at en tauren med den trestokken sin klubber en dwarf hunter), så kan det bli jævlig bra :D

Skrevet

Et par tanker fra meg:

De kan bruke mye penger på filmen og satse på at den blir en suksess.

Eller bruke "lite" penger og håve inn fra oss som spiller wow.

Tror dere dem klarer å tjene noe hvis bare wow spillere er kundegruppen?

Jeg for min del håper at dette blir på skala med lotr :)

Skrevet (endret)

Regissøren burde bruke spiller fra en aktiv og kjent Guild som raide Onxyia...

du kan vel start med 3-5 char som starte fra lvl1 og senare leder for verdens beste Guild

sINNsRO: sala med LOTR er vel litt for lite syns Wow fortjene mer det er jo 6 mill som spillet wow. det hadde vore ganske morsomt når Aragorn er konge av Human Race og Legolas er Konge av Night Elf...

Endret av wilai
Skrevet (endret)
Hmm.. Blir sikkert en flopp :p

Neida, kan bli bra.. Men det er ikke mange spill som blir filmer som er bra.. Ta Blood Rayne som et eksempel.. Måtte bare ta den værste filmen jeg kom på..

SØPPEL!

6068615[/snapback]

Du har jo de bedre og da, som Tomb Raider.

Edit: Pokker inlogget med brutterns bruker. :hrm:

Dette er Larzemannen.

Endret av Izor
Skrevet

Dritkult, hadde vært rått med en warcraft film :D

Håper de begynner helt fra starten da sargeras ble ond.

Men sannsynligvis blir det nok fra da orcene raste ut av dark portal..

Skrevet

6086949[/snapback]

Antagligvis blir det et plott som ikke har noen direkte sammenheng med warcraft spillene. På samme måte som.. tja.. mer eller mindre alle andre filmatiseringer av spill. Høyst sannsynlig blir det noe ala historien til Thrall (han blir kidnappet som baby, vokst opp hos mennesker, ender opp som warchief), bare med karakterer vi aldri har hørt om. Tror ikke Blizz vil skade ryktet på spill og karakterer ved å bruke de i en film.

Skrevet

6086949[/snapback]

Antagligvis blir det et plott som ikke har noen direkte sammenheng med warcraft spillene. På samme måte som.. tja.. mer eller mindre alle andre filmatiseringer av spill. Høyst sannsynlig blir det noe ala historien til Thrall (han blir kidnappet som baby, vokst opp hos mennesker, ender opp som warchief), bare med karakterer vi aldri har hørt om. Tror ikke Blizz vil skade ryktet på spill og karakterer ved å bruke de i en film.

6087286[/snapback]

jaja, uansett blir det en warcraft film :D

Skrevet

du kan vel start med 3-5 char som starte fra lvl1 og senare leder for verdens beste Guild

6084280[/snapback]

-.-

Det blir ikke en World of WarCraft-film, det blir en film satt i WarCarft-universet.

Altså blir det (heldigvis) ikke en film som tar utgangspunkt i spillet World of WarCraft.

Skrevet

6084280[/snapback]

-.-

Det blir ikke en World of WarCraft-film, det blir en film satt i WarCarft-universet.

Altså blir det (heldigvis) ikke en film som tar utgangspunkt i spillet World of WarCraft.

6088082[/snapback]

Slik jeg har forstått det blir det ikke noe ifra Warcraft lore eller, så det blir nok en helt ny historie. :ermm:

Skrevet

6084280[/snapback]

-.-

6088082[/snapback]

Slik jeg har forstått det blir det ikke noe ifra Warcraft lore eller, så det blir nok en helt ny historie. :ermm:

6088672[/snapback]

Ja, jeg sa ikke noe om lore, bare at filmen er satt til WarCraft-universet.

Skrevet (endret)

Selv håper jeg på en sånn "liten del av en stor ting" fortelling.

og at de bruker elementer fra både WC3 og WoW som små "cameos" slik at publikum som vet litt blir sittende "hey, det er jo Storwind cathedral i bakgrunnen, kuult" uten at ting fra spillene nødvendigvis blir gjort en big deal av. det var noe av det som gjorde LOTR til så bra filmer for min del iallefall. det visuelle jeg kjente igjen fra malerier og slikt.

Endret av MrLee
Skrevet
Hvis det blir noen skikkelige episke kamper i WoW filmen så kanskje jeg drar å ser den.

Jeg håper det ikke blir slike stole episke slag som i LOTR. Egentlig syntes jeg det bare var litt latterlig å se kameraet i fugleperspektiv som svevde over en kjempestor animert kamp med alt for mange detaljer og sånn. Om ti år eller mer, vil akkurat det være til å le av slik som vi ler av king kong (den gamle).

Jeg leste ikke artikkelen da. Noen som vet om den er aimasonsfilm eller om den er noe annet eller noe?

Skrevet
Hvis det blir noen skikkelige episke kamper i WoW filmen så kanskje jeg drar å ser den.

Jeg håper det ikke blir slike stole episke slag som i LOTR. Egentlig syntes jeg det bare var litt latterlig å se kameraet i fugleperspektiv som svevde over en kjempestor animert kamp med alt for mange detaljer og sånn. Om ti år eller mer, vil akkurat det være til å le av slik som vi ler av king kong (den gamle).

6090585[/snapback]

Jeg syntes de episke slagene i LotR var fantastiske. Spesielt da rytterne fra Rohan stormet ned i Helm's Deep, og også da de red nedover Pelennor-slettene mot den digre hæren fra Mordor. Fikk frysninger nedover ryggen :)

Ser for meg at en WarCraft-film nesten ha episke slag også, tross alt heter det WarCraft.

Skrevet

Jeg leste ikke artikkelen da. Noen som vet om den er aimasonsfilm eller om den er noe annet eller noe?

6090585[/snapback]

trur det skal ver anim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...