Gå til innhold

TES: Trenger hjelp til Thieves Guild quest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått i oppdrag å stjele ei pil av en slem mage.. Arrow of Extrication eller noe. (jeg husker ikke alle navna, jeg er på skola.. :p)

Også! For å komme til pila, så må jeg inn i hula hans, som er bak rommet hans! Og neri der er det mye skumle saker.. men det er ikke poenget! Jeg finner ikke nøkkelen til døra som er langt inn i hula der!

Hjelp! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt hvordan det var, men hvis jeg husker riktig fant jeg aldri den nøkkelen.

Har du oppdaget den skjulte gangen under vannet?

I det området der vannet er dypere er det to ganger, den ene finner du ved å svømme helt til bunns (denne er ubrukelig og fører UT), den andre derimot er ca. halveis nede langs veggen (studer kartet for å se på hvilken side).

Skrevet

Jepp, som Twoofus sier. Jeg gjorde denne questen i natt. Ta en titt på kartet så ser du veien.

Og når det gjelder den plassen du kan svømme til bunns, her trenger du water-breathing (visst du ikke er den øgle rasen), for det er langt ned og det er en diger fisk nederst som har spist masse rustning og annet snadder. Men dette er ikke viktig for questen.

Gjest Slettet-UUbruw
Skrevet (endret)

Du er en luring du Birk :)

Endret av Slettet-UUbruw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...