Goliath Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Svogeren min har en BMW Touring 318i E46 2000-modell med GPS, TV og onboard computer. Både han og jeg stusser over at det ikke er noe CD knapp på enheten i coupèn. GPS-kartet ligger på en CD som surrer i en spiller i bagasjerommet. Er dette CD spilleren? Altså, han ønsker å få en CD-veskler i bilen men tror nesten det ikke lar seg gjøres! Hva tror dere? Bilde av enheten i coupèen:
Beatnut Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Svogeren min har en BMW Touring 318i E46 2000-modell med GPS, TV og onboard computer. Både han og jeg stusser over at det ikke er noe CD knapp på enheten i coupèn. GPS-kartet ligger på en CD som surrer i en spiller i bagasjerommet. Er dette CD spilleren? Altså, han ønsker å få en CD-veskler i bilen men tror nesten det ikke lar seg gjøres! Hva tror dere? Bilde av enheten i coupèen: 6064564[/snapback] Nå vet jeg lite om hvordan BMW tenker, men på min fars Audi A6 ligger det en veksler baki bilen der det er plkass til totalt 6 cd'r, der første slot er reservert til cd'n som inneholder OS't og GPS-kartene til bil-computeren. Har dere sjekket om det er en spiller eller en veksler? Og i siste instans kan dere jo spørre en autorisert BMW-forhandler..
Goliath Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Tror ikke vi har sjekket dette men ville ikke det være i det minste en CD-knapp på enheten?
Beatnut Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Tror ikke vi har sjekket dette men ville ikke det være i det minste en CD-knapp på enheten? 6064912[/snapback] Tja, kommer an på mykvaren. I A6 jeg snakket om er det ikke det, kun i menyen på skjermen og så bruker han styre-knappene. Men jeg ser jo kasettspilleren og det er jo tragisk å tenke på at fortsatt nye tyske biler kommer med kasettspiller som standard. Kasetthyllene på tyske bensinstasjoner bugner jo over av diverse Helmuth-trekkspill osv.. :!: Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg noe mer. Du får håpe at en BMW-freak leser denne og hjelper deg.
Goliath Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Hehe, kassettspilleren ja! Men har jo kommet den ultimate kassettadapteren da! En kassett hvor du kan putte i et minnekort for så å spille av fra den --- Får håpe noen beemer-fans kan hjelpe meg her
Beatnut Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hehe, kassettspilleren ja! Men har jo kommet den ultimate kassettadapteren da! En kassett hvor du kan putte i et minnekort for så å spille av fra den --- Får håpe noen beemer-fans kan hjelpe meg her 6064968[/snapback] Hehey! Gi meg link til side som har dette. Helt konge!
b0berg Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Er også veldig interessert i den kassetten med minnekortadapter, link?
Heilage Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hehe, kassettspilleren ja! Men har jo kommet den ultimate kassettadapteren da! En kassett hvor du kan putte i et minnekort for så å spille av fra den --- Får håpe noen beemer-fans kan hjelpe meg her 6064968[/snapback] Vi har en BMW X5, og vi har akkurat likt system på dashboardet som du viser til. Her ligger det en cd-skifter på venstre side i bagasjerommet. Åpne den lille luka, og røsk den lille svarte boksen ut (riktig boks er viktig). Systemet er upraktisk, stygt og vrient. Men det er BMW. Håper dette hjalp. (BTW, aftermarket får ikke passet inn i dette, da må du i så fall rive istykker hele dashboardet og gjøre det på nytt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå