quackee Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Spilte du public? Der hender det choke og loss kommer inn i bildet. Prøv med begge maskina på lokalserver. Merka STOR forskjell selv.
The Norwegian Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Han har garantert bedre skills en deg. Bare be han prøve det samme på din pc så skal du få se. 6544174[/snapback] Har sagt det før, han har ingenting med saken å gjøre, det var jeg som satt på han sin maskin når jeg testa, og jeg som satt på min maskin når jeg testa. Han var ikke der da! 6544206[/snapback] Da har han jo bedre skills enn deg!!
madgringo Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Det var på Lan, hvorfor har han bedre skills enn meg ? Han gjorde jo ingenting, det var JEG som merka forskjell når jeg satt på han sin data. Men det er ikke så farlig, spiller ikke cs lenger uansett
m0g1e Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Han har garantert bedre skills en deg. Bare be han prøve det samme på din pc så skal du få se. 6544174[/snapback] Har sagt det før, han har ingenting med saken å gjøre, det var jeg som satt på han sin maskin når jeg testa, og jeg som satt på min maskin når jeg testa. Han var ikke der da! 6544206[/snapback] Da har han jo bedre skills enn deg!! 6546918[/snapback] Det er tydlig du ikke har anelse på dette siden du ikke har vært borti dette... :!: testet med bruttern sin PC og han hadde forskjellig rekyl ja! Den var ikke så stor som på min PC og var mye mere samlet midt på.(heldig for ham..) Jeg har DC og han SC cpu - samme frekvens! Skal nå teste dette på en AMD socketA pc som jeg har til uka. Er spent på å se om det er noen større forskjell der også. testet for øvrig med lik avstand på 5 forskjellige steder i mapet. Har ennå ikke fått fixa noen screenshot, men jeg skal få gjort det! Om noen andre ønsker å avsløre seg så kom gjerne med scr-shoots og post dem her (madgringo: selv om du har slutta å spille så er dette viktig å forstå for andre Wannabe ovenpå cpl-pro's som forstår seg minimalt på cs... ) Er likevel enig at det er også alt annet som avgjør om en spiller er god. Taktikk, teamplay, bevegelse osv. Dette er vel først og fremst en fordel for de som liker å spraye..
Rostad Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Altså, pcen har ingen verdensting med saken og gjøre! er sikkert oppløsningen som har noe og si vis du spiller på lan server
The Norwegian Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Han har garantert bedre skills en deg. Bare be han prøve det samme på din pc så skal du få se. 6544174[/snapback] Har sagt det før, han har ingenting med saken å gjøre, det var jeg som satt på han sin maskin når jeg testa, og jeg som satt på min maskin når jeg testa. Han var ikke der da! 6544206[/snapback] Da har han jo bedre skills enn deg!! 6546918[/snapback] *snip* 6548253[/snapback] Jaja. Er ikke så informert med sånnt men jeg bare tar det som jeg forstår det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå