kazzoo Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Har laget en klient\server program. Når jeg kjørte det internt på maskinen fungerte det bra. Men da jeg skulle prøve å koble klienten opp mot serveren fikk jeg feilmeldingen "Asynchronous socket error 10061.". Noen som vet hvordan en kan ordnet det?
mysjkin Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Slik jeg forstår deg fungerte det da du kjørte klient og server på samme maskin, men ikke lengere da du delte det opp? I så fall, skjekk at du virkelig sender forespørselen til den maskinen du tror du sender den til og skjekk at du har de nødvendige rettighetene. I hvert fall pleier det være en av de som løser det når jeg har den typen problemer. M.
kazzoo Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Slik jeg forstår deg fungerte det da du kjørte klient og server på samme maskin, men ikke lengere da du delte det opp? I så fall, skjekk at du virkelig sender forespørselen til den maskinen du tror du sender den til og skjekk at du har de nødvendige rettighetene. I hvert fall pleier det være en av de som løser det når jeg har den typen problemer. M. 6063065[/snapback] Riktig maskin er det, men har vel vært inne å tenkt på rettigheter... Får vel ta en sjekk på det i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå