Kjekssjokolade Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Hvem er det som skal på 16 mai uten å drikke?? Forklar meg det! Er det en religiøs sekt eller noe som skal ha et årsmøte eller noe sånt? 6066480[/snapback] det er et rusfritt arrangement, for ungdommen, slik at dem har noe annet å gjøre en å fly rundt å drikke seg fra sans og samling
Izor Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hvem er det som skal på 16 mai uten å drikke?? Forklar meg det! Er det en religiøs sekt eller noe som skal ha et årsmøte eller noe sånt? 6066480[/snapback] det er et rusfritt arrangement, for ungdommen, slik at dem har noe annet å gjøre en å fly rundt å drikke seg fra sans og samling 6067732[/snapback] Men det er jo det som er morsomt da!
Kjekssjokolade Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Hvem er det som skal på 16 mai uten å drikke?? Forklar meg det! Er det en religiøs sekt eller noe som skal ha et årsmøte eller noe sånt? 6066480[/snapback] det er et rusfritt arrangement, for ungdommen, slik at dem har noe annet å gjøre en å fly rundt å drikke seg fra sans og samling 6067732[/snapback] Men det er jo det som er morsomt da! 6067898[/snapback] Ja det er morsomt, men dette er et rusfritt arrangement, å jeg trenger fremdeles hjelp med underholdning her
Bimmelom Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Tja, jeg skulle jo til å foreslå alkohol, men det kan jeg jo bare glemme nå. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå