Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Jeg har en case...


Anbefalte innlegg

På seinsommeren ifjor streika AC-kompressoren i bilen min. Jeg beit nå i det sure eplet og gikk og handla en ny en til rundt omkring 4 lapper. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke montert den iløpet av den første uka så den ble bare liggende uåpna i esken. Ukene gikk, og det begynte å bli kaldt, så jeg ga F og venta med å montere pressa til i vår.

 

.... LØRDAG var dagen jeg skulle endelig få AC-pressa i orden igjen, så jeg spratt opp esken og dro ut noe som aldeles ikke var det jeg skulle ha. Har fått helt feil del, og det er nå min lille "case" kommer inn i bildet. Jeg kjøpte jo denne for et ÅR siden, og retur-retten er nok forlengst forsvunnet for mitt vedkommende.

 

Det som er ekstra tragisk er jo at jeg har hatt esken liggende uåpna i så lang tid uten i det hele tatt å gidde å sjekke at jeg har fått rette deler. Delelager-sjefen hos min lokale volvo-forhandler skulle se hva han kunne gjøre med saken, men jeg forventer egentlig å måtte kjøpe enda ei ny presse.

 

Så i aller verste fall blir jeg sittende med en ny AC-pumpe jeg ikke har den ringeste ANELSE om hva passer til, pluss en defekt fra min egen bil og en ny (forhåpentligvis riktig) en.

 

Snakk om å drite seg ut, være naiv og ta ting for gitt. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...