covenent Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 jeg liker å spille som sniper og springe fra hustak til hustak å ta fiend når de ikke ser meg muli det er litt feigt men snipern er der for å spilles
Aleksander9175 Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 jeg liker å spille som sniper og springe fra hustak til hustak å ta fiend når de ikke ser meg muli det er litt feigt men snipern er der for å spilles 6097390[/snapback] noe enda artigere er å knife snipere i ræva det er sinnsykt moral boost hvis man får knifet en sniper
Steina Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Jeg klatrer ikke oppå et tak for å drepe en lusen liten sniper-bøg. Kaster heller en granat opp. BF2 er for å spilles, ikke for å ligge på et tak å idle. Foresten, har jeg sakt at jeg ikke liker snipere? Endret 13. mai 2006 av Steina
Aleksander9175 Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Jeg klatrer ikke oppå et tak for å drepe en lusen liten sniper-bøg.Kaster heller en granat opp. BF2 er for å spilles, ikke for å ligge på et tak å idle. Foresten, har jeg sakt at jeg ikke liker snipere? 6097880[/snapback] tror ikke du har nevnt det før, iallefall ikke som jeg har sett men, sniping er ikke noe serlig, kjedelig å ligge å vente på en stakkar som kommer springene lykkerlig uvitende om at det ligger en feig sniper bøgis å sikter han i hode
[^..^]Christian Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 En trenger ikke ligge i ro som sniper da... Jeg beveger meg alltid som sniper, ligger nesten aldri på tak etc, hvis en ligger i ro blir en ofte sushi eller mat for granater. Funker fint å springe rundt men må selvsagt prøve å holde motstanderne på avstand hele tiden (hvis de har fult liv)...
iDude Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 noe enda artigere er å knife snipere i ræva det er sinnsykt moral boost hvis man får knifet en sniper 6097672[/snapback] Det beste er å skvise de med supply-crates Og så bli kalt en hacker etterpå :!:
visningsnavn2 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 noe enda artigere er å knife snipere i ræva det er sinnsykt moral boost hvis man får knifet en sniper 6097672[/snapback] Det beste er å skvise de med supply-crates Og så bli kalt en hacker etterpå :!: 6102555[/snapback] vet ikke hvorfor men jeg liker å finne ensniper men ikke knife i ræva, heller tryne etter å ha sett på han der i 3 secunder deretter TEABAGGINGi 15 sec.
Steina Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Om jeg kommer forbi en sniper som ligger iro opptatt med å skyte fienden, så legger jeg meg rett forann han, ser han inn i ansiktet til han begynner å reagere, deretter kniver han. Er ikke alltid det går så bra da. Finnes enkelte snipere med litt bedre reaksjon enn det jeg er vandt til Enkelte har også skutt meg akkurat i det jeg la meg forann dem når de skulle skyte etter noen andre. Men da kan jeg le av dem å si: "VART DU SKRÆMT NO?! HÆHÆHÆ!" Endret 14. mai 2006 av Steina
[^..^]Christian Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 forresten steina, jeg vet dette er off topic, men jeg har prøvd å sette meg i gunnersetet når jeg er alene i et attackhelikopter,, men det som skjer er at det begynner å snurre raskt mot høyre!! og jeg må sette meg i førersetet for å rette det opp igjen.... Er det jeg som gjør noe galt ? For f.eks i videoen "duck and cover" så virker det ikke som han har noe problemer med dette .
osmoen Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 forresten steina, jeg vet dette er off topic, men jeg har prøvd å sette meg i gunnersetet når jeg er alene i et attackhelikopter,, men det som skjer er at det begynner å snurre raskt mot høyre!! og jeg må sette meg i førersetet for å rette det opp igjen.... Er det jeg som gjør noe galt ? For f.eks i videoen "duck and cover" så virker det ikke som han har noe problemer med dette . 6123795[/snapback] Dealen er å vippe helikopteret litt til venstre for så å bytte til gunner, høyreklikke og skyte fort
visningsnavn2 Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Christian,18/05-2006 : 01:13]forresten steina, jeg vet dette er off topic, men jeg har prøvd å sette meg i gunnersetet når jeg er alene i et attackhelikopter,, men det som skjer er at det begynner å snurre raskt mot høyre!! og jeg må sette meg i førersetet for å rette det opp igjen.... Er det jeg som gjør noe galt ? For f.eks i videoen "duck and cover" så virker det ikke som han har noe problemer med dette . 6123795[/snapback] Dealen er å vippe helikopteret litt til venstre for så å bytte til gunner, høyreklikke og skyte fort 6124216[/snapback] kunne du vennligst definere litt? har også problem med det og btw, synes at det er gøy å fly bombe fly alene får å så bytte til bakerste plass og ta noen med missiler uten at det er heat source på flyet men så har jeg tendensen til å bytte tilbake til førersetet litt sent
Steina Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 For å unngå at helikopteret spinner som en gal: Når man skal skifte til gunner-setet for å gunne er trikset å legge seg litt over til venstre med snuten litt nedover. Når man da setter seg inn i gunner-setet så vil det ikke stå iro, men gå i store sirkler, slik at man kan sirkle rundt f.eks. et flagg og skyte. Man må sette seg inn i pilot-setet nåogda for å rette opp heliet vistnok, men med litt trening er ikke dette noe problem.
sixx Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 jeg spiller bf2 med garfikken på low....så den har ikke noe å si på spillet!! Det er jo utrolig kult å variere med fly, tanks, infantery osv da!! det er nok en av de største fordelene. Veldig godt gameplay! å nå er det vel ikke mange bugs igjen heller så dette er det perfekte spillet sammen med oblivion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå