Gå til innhold

hva liker du med Battlefield 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg liker å spille som sniper og springe fra hustak til hustak å ta fiend når de ikke ser meg :D muli det er litt feigt men snipern er der for å spilles :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg liker å spille som sniper og springe fra hustak til hustak å ta fiend når de ikke ser meg :D  muli det er litt feigt men snipern er der for å spilles  :thumbup:

6097390[/snapback]

noe enda artigere er å knife snipere i ræva :dribble:

det er sinnsykt moral boost hvis man får knifet en sniper :w00t:

Skrevet (endret)

Jeg klatrer ikke oppå et tak for å drepe en lusen liten sniper-bøg.

Kaster heller en granat opp.

BF2 er for å spilles, ikke for å ligge på et tak å idle.

Foresten, har jeg sakt at jeg ikke liker snipere?

Endret av Steina
Skrevet
Jeg klatrer ikke oppå et tak for å drepe en lusen liten sniper-bøg.

Kaster heller en granat opp.

BF2 er for å spilles, ikke for å ligge på et tak å idle.

Foresten, har jeg sakt at jeg ikke liker snipere?

6097880[/snapback]

tror ikke du har nevnt det før, iallefall ikke som jeg har sett :hmm:

men, sniping er ikke noe serlig, kjedelig å ligge å vente på en stakkar som kommer springene lykkerlig uvitende om at det ligger en feig sniper bøgis å sikter han i hode

Skrevet

En trenger ikke ligge i ro som sniper da... :) Jeg beveger meg alltid som sniper, ligger nesten aldri på tak etc, hvis en ligger i ro blir en ofte sushi eller mat for granater.

Funker fint å springe rundt :) men må selvsagt prøve å holde motstanderne på avstand hele tiden (hvis de har fult liv)... :)

Skrevet
noe enda artigere er å knife snipere i ræva  :dribble:

6097672[/snapback]

Det beste er å skvise de med supply-crates :D

Og så bli kalt en hacker etterpå :!:

Skrevet
noe enda artigere er å knife snipere i ræva  :dribble:

6097672[/snapback]

Det beste er å skvise de med supply-crates :D

Og så bli kalt en hacker etterpå :!:

6102555[/snapback]

vet ikke hvorfor men jeg liker å finne ensniper men ikke knife i ræva, heller tryne etter å ha sett på han der i 3 secunder ;) deretter TEABAGGINGi 15 sec. :p

Skrevet (endret)

Om jeg kommer forbi en sniper som ligger iro opptatt med å skyte fienden, så legger jeg meg rett forann han, ser han inn i ansiktet til han begynner å reagere, deretter kniver han.

Er ikke alltid det går så bra da.

Finnes enkelte snipere med litt bedre reaksjon enn det jeg er vandt til :(

Enkelte har også skutt meg akkurat i det jeg la meg forann dem når de skulle skyte etter noen andre. Men da kan jeg le av dem å si: "VART DU SKRÆMT NO?! HÆHÆHÆ!"

Endret av Steina
Skrevet

forresten steina, jeg vet dette er off topic, men jeg har prøvd å sette meg i gunnersetet når jeg er alene i et attackhelikopter,, men det som skjer er at det begynner å snurre raskt mot høyre!! og jeg må sette meg i førersetet for å rette det opp igjen.... Er det jeg som gjør noe galt ? For f.eks i videoen "duck and cover" så virker det ikke som han har noe problemer med dette :( .

Skrevet
forresten steina, jeg vet dette er off topic, men jeg har prøvd å sette meg i gunnersetet når jeg er alene i et attackhelikopter,, men det som skjer er at det begynner å snurre raskt mot høyre!! og jeg må sette meg i førersetet for å rette det opp igjen.... Er det jeg som gjør noe galt ? For f.eks i videoen "duck and cover" så virker det ikke som han har noe problemer med dette :( .

6123795[/snapback]

Dealen er å vippe helikopteret litt til venstre for så å bytte til gunner, høyreklikke og skyte fort :)

Skrevet
Christian,18/05-2006 : 01:13]forresten steina, jeg vet dette er off topic, men jeg har prøvd å sette meg i gunnersetet når jeg er alene i et attackhelikopter,, men det som skjer er at det begynner å snurre raskt mot høyre!! og jeg må sette meg i førersetet for å rette det opp igjen.... Er det jeg som gjør noe galt ? For f.eks i videoen "duck and cover" så virker det ikke som han har noe problemer med dette :( .

6123795[/snapback]

Dealen er å vippe helikopteret litt til venstre for så å bytte til gunner, høyreklikke og skyte fort :)

6124216[/snapback]

kunne du vennligst definere litt?

har også problem med det ;)

og btw, synes at det er gøy å fly bombe fly alene får å så bytte til bakerste plass og ta noen med missiler uten at det er heat source på flyet :D men så har jeg tendensen til å bytte tilbake til førersetet litt sent :(

Skrevet

For å unngå at helikopteret spinner som en gal:

Når man skal skifte til gunner-setet for å gunne er trikset å legge seg litt over til venstre med snuten litt nedover.

Når man da setter seg inn i gunner-setet så vil det ikke stå iro, men gå i store sirkler, slik at man kan sirkle rundt f.eks. et flagg og skyte.

Man må sette seg inn i pilot-setet nåogda for å rette opp heliet vistnok, men med litt trening er ikke dette noe problem.

Skrevet

jeg spiller bf2 med garfikken på low....så den har ikke noe å si på spillet!! Det er jo utrolig kult å variere med fly, tanks, infantery osv da!! det er nok en av de største fordelene.

Veldig godt gameplay! å nå er det vel ikke mange bugs igjen heller ;) så dette er det perfekte spillet sammen med oblivion :p:woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...