embark Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Nei! Nei! Nei! Da jeg startet FL-Studio nå nettopp og skulle åpne 'airwave_2.flp' fikk jeg en melding som fikk det til å gå kaldt nedover ryggen. "An error occured while reading the FLP file. It may be corrupted, or some plugin caused an error while opening." Why?! Jeg håper det går an å fikse dette, eller så er 3 ukers arbeid gått rett i dass.
jonnor Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Har du hatt noe problemer med harddisken eller pcen ellers i det siste? Når fikk du sist åpnet filen, og hva har du gjort etter dette?
embark Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Ingenting. Jeg skrudde den av i et par timer, startet opp igjen og da fikk jeg ikke åpnet filen. Nå viser det seg også at det er en god del MP3-filer jeg ikke får åpnet. De ligger på samme disken som FL-fila. WTF skjer?
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det som skjer er at du er eid.. Sorry for slemt svar AC
embark Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Det som skjer er at du er eid.. 6069351[/snapback] *løpe til mamma*
fredriri Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Har hatt samme problem selv med en del flp-filer. Jeg har måttet slette alle. Derfor tar jeg alltid backup ;P
e321 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 har du fått det til ? send meg en PM hvis du vil at jeg skal prøve den hos meg...
embark Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Har gitt opp. Hadde heldigvis en gammel utgave av filen, så jeg har begynt å bygge opp sangen på nytt.
Cuneax Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Huff. Håper ikke dette skjer med FL så ofte. Har du spurt selskapet bak? Sett på forumene deres om flere har opplevd noe liknende?
embark Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Huff. Håper ikke dette skjer med FL så ofte. Har du spurt selskapet bak? Sett på forumene deres om flere har opplevd noe liknende? 6111240[/snapback] Nei, er sikker på at det er disken min. 50% av alt som ligger på den er korrupt, ødelagt e.l.
peace2 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har faktisk fått akuratt samme problem som deg 2 ganger.. Første gang mista jeg et stort prosjekt ,det var fordi programmet hadde avsluttet seg umiddelbart akuratt i det jeg lagret fila, jeg ble såå irritert! , det hjalp ikke å prøve å få den tilbake på noen måter som helst, jeg måtte bare starte prosjektet igjen på nytt.. Andre gangen var at jeg trukka på save/lagre mens sangen gikk , da fryste fl seg og jeg måtte starte FL på nytt , så prøvde jeg å åpne det jeg holdt på å lagre , me fikk samma melding igjen..(prøvde å åpne filene i FL6 gikk heller ikke) Et godt tips er å ha minst 2 kopier av prosjektet ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå