deep750 Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hei er det andre her som opplever at FF henger (bruker 100% CPU) når man er inne på diverse undersider av nettavisen, spes FXT. Det er i forbindelse med "spill video" tror jeg. Noen måte å unngå det på? jeg har i det siste unngått nettavisen pga dette, men liker i utgangspunktet å lese nyheter der.
Scatch Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Når jeg går inn på resultatservice på fxt.no kommer denne opp: Til informasjon Denne tjenesten fungerer bare som den skal i Internet Explorer i Windows. Videoavspilling er ikke tilgjengelig i andre nettlesere. Derfor bruker jeg IE på den siden
Bytex Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Sant det, FF kræsjer alltid når jeg prøver å vise videostreams fra tv2 eller nettavisen. Så vet jeg det, da.
Loomy Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Har hatt dette problemet før. Skyldes først og fremst den horrible implementeringen av videoer o.l. Løsningen for min del ble først og fremst å boikotte nettavisen i tillegg til å installere MediaPlayer Connectivity-utvidelsen slik at evt. videoer ikke blir vist før jeg klikker på dem og de blir lastet i en standalone mediaplayer, noe som er 10 ganger mer behagelig enn den helsikes plugin-dritten som vanligvis brukes.
deep750 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 supert Loomy. Dette hjalp veldig Har boikotta nettavisen i en stund nå, har også skrevet e-post til dem hvor jeg har sagt at de har potensiale til å miste alle FF-brukere når streamen deres gjør at alt ødelegges, men som vanlig gidde de ikke svare
zjulik Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Slutt å klag folkens legg inn IETab-pluginen, så er alt i skjønneste orden http://ietab.mozdev.org/
RattleBattle Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Slutt å klag folkens legg inn IETab-pluginen, så er alt i skjønneste ordenhttp://ietab.mozdev.org/ 6113142[/snapback] Fin extension for Windows-brukere, men ingen grunn til ikke å klage. Bombarder nettavisen med e-post, de som er interessert i å lese siden.
zjulik Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ok. Jo - enig - det er ingen sovepute for dårlig webdesign. Flerparten av firefoxbrukerne kjenner neppe denne pluginen. Men vi roer nervene litt mens vi venter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå