Gå til innhold

Blood Elf Racial for imba?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er villig til å vedde 10000kr på at den ene racial'en, hvis den fortsatt er i spillet når BC kommer, kommer til å draine mer enn 50mana på lvl 60/70. D kan jeg garantere dere. Hvis noen seriøst tror at det kommer til å være 50mana uansett fra lvl 1-70, bør dere gå grunnskolen om igjen.

6054684[/snapback]

Enig. Hva er vel 50 mana når det kommer en caster med 10k+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100 mana? ikke så mye det heller :p

Neida, men den øker nok garantert per lvl. Er vell heller ikke sikkert at det er den racial'en det ender opp med.

Men uansett så var hoppinga imba :D

Skrevet
Jeg er villig til å vedde 10000kr på at den ene racial'en, hvis den fortsatt er i spillet når BC kommer, kommer til å draine mer enn 50mana på lvl 60/70. D kan jeg garantere dere. Hvis noen seriøst tror at det kommer til å være 50mana uansett fra lvl 1-70, bør dere gå grunnskolen om igjen.

6054684[/snapback]

50 mana på level 1 er mer som 50% av manapool. Hvis den scaler tilsvarende opp mot level 60 sier jeg opp kontoen min på dagen. Det får være måte på imba horde racials.

Skrevet
Start en Blood Elf da vettu =)

Trenger jo ikke å si opp accounten din likevel :p

6055571[/snapback]

Grøss, du fikk meg til å tenke på hvor sykt overbefolket av Blood Elves det kommer til å være.. :thumbdown:

• 5 måneder senere...
Skrevet

Arcane Affinity - Enchanting increased by 15

Arcane Torrent - Silence all enemies within 8 yards for 2 sec. In addition, you gain 20 Energy, Mana or Rage for each Mana Tap charge currently affecting you.

Magic Resistance - All resistances increased by 5

Mana Tap - Drains 50 mana from your target and charges you with Arcane energy until cancelled. This effect stacks up to 3 times.

er mest sannsynligvis det vi kommer til å se i TBC

Skrevet
etter det jeg mener er den der fake.

6051543[/snapback]

Blood elf racials ble vel offentligjort av blizzard før jul om jeg ikke husker helt feil.. Aoe silencen er 100% ikke fake, mana drain er heller ikke fake, men husker ikke hvor mye den draina.

6051580[/snapback]

Blir da som warstomp og ingen racials som blir scalet etter en dinger.

6051778[/snapback]

Hmm, kom til og tenke på Desperate Prayer? Feedback? Kan hende jeg tar feil, men de får jo nye ranks!

Skrevet
Arcane Torrent - Silence all enemies within 8 yards for 2 sec. In addition, you gain 20 Energy, Mana or Rage for each Mana Tap charge currently affecting you.

Hva er "mana tap charge currently effecting you"?

Skrevet

Kan sluke hele manen til castere for min del , mager er iriterende svin like vel :p

ekke nok med at de kan blinke ut av de fleste stuns, men de har jo en instant spell brått kan gjøre over 3k dmg...

aoe silence for 1 min og 75% of total mana drain, *håpe*

gjør ikke meg no ;) malee ftw

Skrevet

Si meg gjerne hvilken instant spell som skader over 3000 hos mages. I'd love to know :)

Hvis du ikke regner PoM->Pyro som instant spell, altså.

Skrevet
Si meg gjerne hvilken instant spell som skader over 3000 hos mages. I'd love to know :)

Hvis du ikke regner PoM->Pyro som instant spell, altså.

7052338[/snapback]

pom pyro seff :p

Skrevet
50 mana på level 60 er ingenting.

Er dere sikre på at det ikke er prosentvis økning, som Chokke sa? :)

6054260[/snapback]

kankjse 50 % iløpet av en hviss tid? som warlocks drain mana :O .

6054271[/snapback]

Eller den øker med +spell dmg som warlockenes Life Tap?

Hvem vet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...