tannpuss Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hvordan skaffer jeg meg en ny bil ettersom jeg klatrer oppover svartelista? Har slått ut 3 stykker, men kjører fremdeles den samme Golfen.
MrLee Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 1. du kan...vinne pink slip ved å velge en av de 3 ukjente markerene.. (eller to hvis du ikke får på den første) 2. du kan kjøpe bil...
tannpuss Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Men hvordan kjøper jeg meg en ny bil da? Har flere bil under" My cars" men de får jeg ikke valgt i blacklist mode
ZayCon Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 (endret) Du må ta slik att du kjører i byen på blacklist mode...åsså finner du en bil shop som er markert med (en eller annen farge) på kartet! Eller som nevnt du kan vinne biler ZayCon Endret 6. mai 2006 av ZayCon
MrLee Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Men hvordan kjøper jeg meg en ny bil da? Har flere bil under" My cars" men de får jeg ikke valgt i blacklist mode 6049633[/snapback] stikk til safehouse, skal være ett "select car" valg der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå