TheBoz Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Heisann! Har kjøpt meg (faktisk!!) Battlefield 2, men har problemer med at det ikke vil starte. Først kommer tittelskjermen, så kommer en svart skjerm, og så går den tilbake til desktopen. Jeg har prøvd EA support, uten å finne noe hjelp der. Jeg har følgende maskin: P4 2,4 ghz 512 mb ram Asus P4PE hovedkort Hercules 3D Prophet FDX8500LE 128MB DDR AGP, ATI Radeon 8500LE skjermkort. Min teori er at skjermkortet ikke er støttet, men er ikke sikker. Står at ATI Radeon 8500 skal være støttet, men støtter det kortet mitt? Noen gode forslag folkens?
Cubicle Dude Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Høres ut som driver problemer... Har du oppdatert din directX til siste versjon? http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33852358 I linken over er det en som har lyktes å fikse problemet med å bytte ut driveren til versjon 6.3 til skjermkortet. Ikke alltid at det nyeste er best, men som regel er det det...Her virker det som at det er lurt å ta 1 eller 2 steg bakover hehe Ciao
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå