Gå til innhold

Fått Navy Cross - men har ikke klart kravene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det er egentlig bra at de senker kravene.

Det vil i teorien få statshorer til å slutte å spille bort livet for å få de ubetyrdelige medajene.

6061276[/snapback]

jeg spiller fordi det er artig å eie folk, siden jeg vet at det er ekte mennesker :!:

6061324[/snapback]

Bra sagt. Me 2

Ikke noe nytt at statsene i bf2 oppfører seg litt rart, alltid noe rart når jeg får rank.

Ot: Går det for fort å ranke syns dere? Jeg har spilt i 9dager og er allerede staff sargent med Be_bad (nye nicket mitt!:p)

6061357[/snapback]

Virkar veldig som om du berre spelar på Strike at Karkand med knife/pistol only.

I og med at du har nest mest kills med kniv (231)og pistol (209). Tilsammen 40% av alle killsa dine. Eg har berre sann 200 tilsammen med kniv og pistol og har spelt mykje meir enn deg.

EDIT: Du har expert knife også...

Endret av Anders Voldsund
Skrevet

Virkar veldig som om du berre spelar på Strike at Karkand med knife/pistol only.

I og med at du har nest mest kills med kniv (231)og pistol (209). Tilsammen 40% av alle killsa dine. Eg har berre sann 200 tilsammen med kniv og pistol og har spelt mykje meir enn deg.

6062575[/snapback]

HAHAHA, litt PWND kanskje? :p

Skrevet

6062575[/snapback]

6063871[/snapback]

Eller litt skilled med knife?...tror jeg trenger bedre før jeg kaller han eid, men joda, mulig.

Skrevet

6062575[/snapback]

6063871[/snapback]

Eller litt skilled med knife?...tror jeg trenger bedre før jeg kaller han eid, men joda, mulig.

6064058[/snapback]

Med så dårlig stats, hva tilsier at han skal være god med kniv og pistol?

Skrevet

Uansett hvor god man er med kniv, så må man gå bort til fienden (2 meter unna holder) for å drepe han med den.

Om det ikke er knife only må han nok snike noe forfærdelig :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...