Hotel Papa Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Heisann Som topic sier, så lurer jeg på hvor jeg finner denne fila på harddisken min!? Tenkte jeg ville lage en ør liten film ut av en runde jeg spilte på.. EvenruD-
Hotel Papa Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Skrevet 4. mai 2006 jaja så langt har jeg kommet, også lastet den ned og sett på den! Men jeg vil ha tak i fila... sånn at jeg kan redigere den i Pinnacle feks..
Joachricar Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 åja:p nei det vet jeg ikke. Har ikke prøvd å laste de ned før.
El Matador Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 jaja så langt har jeg kommet, også lastet den ned og sett på den!Men jeg vil ha tak i fila... sånn at jeg kan redigere den i Pinnacle feks.. 6043409[/snapback] Du må åpne filmen med Community-greiene i BF2 sammtidig som du kjører f.eks Fraps. Så kan du filme i filmen, og etterpå redigere filmen i f.eks Pinnacle.
Hotel Papa Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Skrevet 4. mai 2006 Så den filen du laster ned går det ikke ann å finne no sted på maskina?
El Matador Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Så den filen du laster ned går det ikke ann å finne no sted på maskina? 6044046[/snapback] Jo, men du kan ikke redigere den med f.eks Pinnacle, du må ta opp med Fraps først. "My Documents\Battlefield 2\Profiles\Default\demos"
Hotel Papa Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Rart at det ikke er mulig uten å måtte ta opp med Fraps først... Er det, det alle gjør når de lager film?
FPShooter Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Ja, de bruker fraps eller lignende. Funker greit det, men det tar tid for du kan ikke spole bakover med battlerecoder.
El Matador Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Rart at det ikke er mulig uten å måtte ta opp med Fraps først...Er det, det alle gjør når de lager film? 6050280[/snapback] Jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke det.
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Opptak av rundene blir ikke lagret som en video fil. Det sier vel seg selv? Man kan ikke styre en video selv. Så man må starte filen i spillet, så ta opp manuelt med Fraps eller lignende programmer. Men om man skal lage skikkelige filmer, så børe man bruker på ingame (spille selv med Fraps), battlerecorder og eventuelt Spectator. Battlerecorder og\eller Spectator for 3'person view Ingame for firstperson-view. Personlig så har jeg ikke PC til å ha Fraps kjørende mens jeg spiller, da jeg får enorme FPS drop mens jeg bruker det
El Matador Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Personlig så har jeg ikke PC til å ha Fraps kjørende mens jeg spiller, da jeg får enorme FPS drop mens jeg bruker det 6061594[/snapback] DU har jo Dell ^_^
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Personlig så har jeg ikke PC til å ha Fraps kjørende mens jeg spiller, da jeg får enorme FPS drop mens jeg bruker det 6061594[/snapback] DU har jo Dell ^_^ 6062256[/snapback] Og Dell har Intel Når jeg får penger blir det nytt HK og CPU. Det er CPU'en som trekker ned Endret 8. mai 2006 av Steina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå