Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Prosjektet mitt går ut på å lage et kabinett i tre med en fin bue i fronten.

Her har jeg laget et bilde som illustrerer hvordan det skal bli ;)

Om dere kunne hjelpe meg litt frem om dette så hadde det vært en stor glede for meg :yes:

kabinettet.jpg

For mere info om projektet, så finner du Arbeidsloggen min her.

Endret av XaRio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, syns hans kabinett ble veldig fint så tenkte hvorfor ikke prøve skjøl?

Det er vel lov det ? bare du lager de selv.

Skal sikkert gjøre det litt om når de gjelder vinduet og fronten...

Og krysfinner er så sinnsykt dyrt her at jeg heller går for sponplater. ;)

Endret av XaRio
Lenke til kommentar

Kryssfiner er tingen å gå for :)

 

Og, jeg sier ikke at du ikke skal kopiere Snekker'n, men navnet kan du hvertfall endre på da. navn kopierer man liksom ikke :p

 

Ellers, fine skisser, lykke til!

 

Øyvind

 

EDIT: Ser du har begynt ja, men du skal ikke pusse det sånn det er nå? Det beste er jo å pusse alle platene og gjøre seg ferdig med det før du setter det sammen, og sette på sideplata til slutt. Ellers kan det bli het helvete å jobbe med ;)

Blir det tungt da?

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

okey, takk for at noen er litt positive, tros alt en grunn at jeg legger dette ut :p

Skal huske neste gang på at jeg skal bruke kryssfiner. :D

 

EDIT: Ser du har begynt ja, men du skal ikke pusse det sånn det er nå? Det beste er jo å pusse alle platene og gjøre seg ferdig med det før du setter det sammen, og sette på sideplata til slutt. Ellers kan det bli het helvete å jobbe med

Da får det bli et helvete ;) har god tid jeg, skal huske på det til neste gang :thumbup:

takk for tipset

Lenke til kommentar
Hehe, jeg og gravering passer ikke sammen. ;) 

Menne jeg kan jo sjekke ut graverings guiden din å se om jeg får til.

 

Edit: bildene dine i guiden funker ikke.

6044625[/snapback]

Det får du til, bare øv deg litt først :)

Ellers kan du, som en gjorde med hu dama på viftegrillen, kutte ut hull til flammene og feste de i hullene. Det blir drit digg^^

 

Bare så du vet det: Når du legger ut prosjektet her, har du først ganske billige ideer, men når du kommer litt lenger, blir det bare dyrere og dyrere.. :p Snakker av erfaring^^

Lenke til kommentar

av en eller annen grunn syns jeg du burde ha flammene "andre veien", dvs at de starter forrest og brenner bakover... det blei litt bakvendt for meg når de brenner fra baksiden.. ellers så er prosjektet veldig bra. stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes idèene dine er kjempebra. Jobbinga hittil ser også kjempebra ut, men litt småting her og der, men det er ikke så farlig. Liker fronten (etter Snekker'n sitt?), men hva mener du med HD rom? :hmm:

Synes også at flammene burde gå andre vei pga. fronten som lener bakover.

Lenke til kommentar

Hey.

Når de kommer til hdd/cd brønn så har jeg et plexi kabinett liggende her en plass :p

Kan jo bruke det, tenkte jeg skulle lakkere det svart eller hva?

 

Tok også å lagde noen fine flammer i potoshop til sidedøren :D.

 

prøvde meg litt med :dremel: i dag, må bare si at det ble ikke så dårlig som jeg trudde det ville bli, sjekk worklog. :thumbup:

 

Noen som vet hvor jeg kan skaffe plexi? Ser ut til at dem ikke selger det lengere på netshop, og viss noen kommer over plexi rør som er grønn UV så si i fra fordi jeg har en ide :whistle:

 

EDIT: Skrivefeil fikset :wallbash:.

Endret av XaRio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...