-Teddy- Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg trenger et program å filme i Battlefield 2 med. Fraps er helt klikk på min pc, har jobber i registeret i flere titmer uten resultat. Dermed; er det noen som vet om noen gode alternativer til Fraps? (www.fraps.com)
-Teddy- Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Skrevet 4. mai 2006 Har du brukt snagIT? Vil gjerne ha noen programmer noen her noen har brukt før og kan anbefale meg. Random googlet programmer har jeg dårlig erfaringer med.
-Teddy- Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Jeg har lastet ned SnagIT trial, men får ikke recordet i BF2. I Windows fungerer den ypperlig med F9 som start og F10 som stop. I Battlefield 2 skjer det ingenting, det later til at programmet ikke engang oppfatter at jeg trykket på F9. Ikke noen videofil eller tegn på at den har prøvd å recorde i Windows når jeg alttabber ut ifra BF2. Hjelp?
Matsemann Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Kan du kjøre BF2 i windowed mode? Kan hende det hjelper. Endret 5. mai 2006 av matsemann1
-Teddy- Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Det blir for tungvint. Har prøvd meg frem med andre programmer og, men ingen passer min bruk, altså ta opp fra spill. Hurtigtaster som ikke virker, dårlig ytelse, kan ikke celge uncompressed codecs m.m. i mange program. Hadde bare hurtigtastene virket i SnagIT så kunne det ha funket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå