Mr.Anki Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hei.. hvor kan jeg kjøpe hus? ca hvor mye koster det ? mvh anki
Lakus Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 det er hus i alle byene... bortsett fra imperial city (??) prisen går fra 2000 til ettellerannet (15000?)
Koopa Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hus i Imperial City også Liten rønne ved waterfront. (2000 gold)
invalid_user Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil, skal du gå til count av byene, mens i Imperial City går du til en butikk i Market District.
Heyward Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 hvis du vil ha hus snakker du med count'ene, med unntak av skingrad og imperial c., i førstnevnte snakker du med en ork i slottet, i IC snakker du med ei i market-ettelerannet delen. prisen på husene er fra 2000-25000
invalid_user Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Er det noen grunn til å kjøpe et hus? 6038083[/snapback] Vel, hus er jo først og fremst ypperlig for lagring av items. Du slipper også å betale for rom når du skal sove. Det føles jo også litt mer rollespillaktig å eie et hus, og i tillegg kan du kjøpe møbler og dekorere huset.
Smirnoff Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Bruker egentlig bare selv huset mitt i Anvil som lagerhus. Sove gjør jeg i en av guildene i den byen jeg måtte befinne meg i, med mindre jeg er i Anvil. Det å ha hus er vel egentlig mest for rollespillingens skyld som nevnt.
skyhawk Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Her er en liste over alle husene, prisene og en beskrivelse av dem: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Houses Gå hvertfall ikke for huset i Imperial City. Det er knøttlite!
.com Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 hvordan er det med hus, kan du få innbrudd og bli frastjålet ting?
Smooth Ceiling Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hvis du er den rettmessige eieren av huset, skal ingen kunne gå inn og ta noe fra deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå