Gå til innhold

Bf1942 - cd ødelagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tenkte jeg skulle spille bf1942 igjen etter at bf.no har satt opp to nye servere. Men halveis i installasjonen kommer det opp en melding om at cd mangler filer. Jeg får derfor ikke installert spillet, og lurer på om det er noen annen måte å installere spillet på

Har selvsagt kjøp spillet, og som et fåtall av andre her så har jeg faktisk tatt vare på kvitteringen. :p

Noen forslag til løsning?

post-81640-1146672938_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm..

Du har jo betalt for innholdet på cd`n, ikke selve cd`n. Så det burde jo være mulig å få tilsendt en ny fra EA?

Hadde jeg vært deg hadde jeg spurt Elkjøp om saken =)

Edit: Leifern var innom

Endret av Tidus_hmm
Skrevet
hvis du har cd-key(hvis du trengr det) så går det vel alltids an å laste ned cd'en eller et image og brenne det ut.

6040202[/snapback]

Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? Er noob på slikt med image.

Har også prøvd å finne e-mail adressa til ea, men den var ikke å se på hjemmesidene deres. Noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

En advarsel er utdelt. Det hadde vært riktig så knas om enkelte kunne ha lest gjennom retningslinjene et par ganger, så unngår vi sånt.

Det gjelder også de som må kommentere innlegg. Er det noe muffens, rapporter innlegget og bli ferdig med det.

Skrevet (endret)

Jeg driver ikke med piratkopiering, og det medfulgte bildet er et tydlig bevis på det.

Siden denne tråden er tilgjengelig for andre enn meg selv som kanskje har skumle hensikter, vil jeg helst at dere sender meg en PM om saken :)

Over til en sikrere måte å løse problemet på som er lovlig her på forumet: Vil det funke å sende en mail til EA om de kunne sende en ny cd til meg? Hva så vil det koste, og hva skal jeg skrive? Serial-koden eller ta bilde av coveret, eventuelt ta med kvitteringen?

En annen ting er å finne den hersens e-mail adressen til EA. Noen som har den tilgjengelig, siden jeg ikke kunne finne den på EA sine hjemmesider?

PD :)

Endret av PsychoDevil98
Skrevet
Jeg driver ikke med piratkopiering, og det medfulgte bildet er et tydlig bevis på det.

Siden denne tråden er tilgjengelig for andre enn meg selv som kanskje har skumle hensikter, vil jeg helst at dere sender meg en PM om saken :)

Over til en sikrere måte å løse problemet på som er lovlig her på forumet: Vil det funke å sende en mail til EA om de kunne sende en ny cd til meg? Hva så vil det koste, og hva skal jeg skrive? Serial-koden eller ta bilde av coveret, eventuelt ta med kvitteringen?

En annen ting er å finne den hersens e-mail adressen til EA. Noen som har den tilgjengelig, siden jeg ikke kunne finne den på EA sine hjemmesider?

PD :)

6046513[/snapback]

Ville prøvd å skrive en god mail, samt legge med bilder med god kvalitet av kvitteringen, coveret samt serialen.

Skrevet
Er bildet av kvitteringa for dårlig? Er kanskje litt utydelig.

Må bare finne den hersens epost adressa. Skal jeg sende til EA Norge eller EA .com eller hva?

6047847[/snapback]

Norge i første omgang, får du ikke svar, sender du til Internasjonale.

Du trenger ikke spørre om alt, noe kan du tenke deg til selv også :p

Skrevet

Huff gammel tråd..

Jeg ble aktiv for sent til å redde dagen I guess.

Men du må RINGE EAgames Norge og da får du en adresse som du skal sende inn ditt eksemplar av det ødelagte produkte, altså 1942 coveret, CD-ene m.m.

Du må betale frakten selv. 20kr.

Da får du tilbake nytt produkt noen uker etterpå. (De er litt trege)

Men ta vare på din CD-key, selv om du får ny med det nye produktet.

Alltid greit med en ekstra ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...