Gå til innhold

enchanting priser ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey jeg er ganske fersk på enchanting, men har no kommet opp i snart 150 i skill, men jeg lurer på hva koster dem forskjellige tinga? hva skal jeg selge dem forskjellige enchants for? noen måte å finne det ut på? er der en internett side med tips osv på.

samme gjelder jo om enkelte recpie er verdt det dem ligger på i ah, om jeg da kan tjene gull inn igjen på den :)

takker for alle tips :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Priser varierer sterkt fra server til server, så du får nesten bare scoute litt å se om du klarer å holde styr på alt;)

Skrevet (endret)

Funker vel best å tjene penger på Enchanting på nyere servere. På de eldre serverene har de fleste guilds egen guildenchanter som har tilgang til de fleste high-end enchants, og prisene går derfor endel ned. Skaff deg Crusader, +15 agi, +22 Int og slikt tidlig, og du kan skape deg et godt marked.

Endret av Cauldron2
Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet
hey jeg er ganske fersk på enchanting, men har no kommet opp i snart 150 i skill, men jeg lurer på hva koster dem forskjellige tinga? hva skal jeg selge dem forskjellige enchants for?  noen måte å finne det ut på? er der en internett side med tips osv på.

samme gjelder jo om enkelte recpie er verdt det dem ligger på i ah, om jeg da kan tjene gull inn igjen på den  :)

takker for alle tips  :blush:

6033852[/snapback]

10% av mats er vel fair pris. Dog det er vel ikke før du når 250 i skill at du kan begynne å ta betalt for +7 sta på shield etc. (den kan du tjene endel penger på) pluss demonslaying hvis du får kjøpt oppskrifta billig.

Skrevet

10% av mats er vel fair pris. Dog det er vel ikke før du når 250 i skill at du kan begynne å ta betalt for +7 sta på shield etc. (den kan du tjene endel penger på) pluss demonslaying hvis du får kjøpt oppskrifta billig.

6036813[/snapback]

takker :)

Skrevet

Se her:

http://www.wowenchant.com/

Den her viser hvor mye den enkelte enchant koster deg i utstyr og så er det bare å plusse på litt ekstra fee for deg selv.

Har faktisk nådd 150 jeg også og er bare level 15 :p Har kostet meg ufattelig mye og vært så heldig at folk har gitt meg ting å disenchante. Men gir meg en utrolig fordel da, kan lage sinnykt gode enchants spesiellt for en så liten level.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...