Gå til innhold

3D Studio Max Spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet om et bra program man kan bruke til å lage animerte filmer?

har lyst til å lage noe ala Terkel i Knipe eller noe såndt, skal snart kjøpe ny pc til 12 500 så ytelseskrav er ikke et problem :)

Endret av JohanStendal
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

3d studio max er vel et alternativ... Men er jo ikke akkurat lett å lære seg sånn veldig fort.. Må nok ha litt tålmodighet med et slikt prosjekt.. ;)

Endret av bakela00
Skrevet

Seff, skjønner jo at det kommer til å ta litt tid å lære :)

er vant med å lære meg forskjellige editorer og programmer from scratch;D

Vil helst ikke betale for det, men bare det ikke koster over 500-1000 så skal det nok være mulig. har lagd en del amatør filmer som har vist seg å bli ganske morsomme, så tenkte jeg skulle fikse meg et bra animasjonsfilm program sammen med ny pc'en :)

skal sjekke ut blender ;)

Skrevet

Har skaffet 3D Studio Max :)

noen som kan linke til en bra tutorial?

forstår alt med å modellere formene og plassering og sånt... men fatter ingenting av å legge textures eller å lage en film av alt eller å få tingene til å bevege seg i en animasjon....

Skrevet

Hei igjen :)

nå har jeg skiftet navn på tråden.

også har jeg lært litt av verdt med hvordan 3ds max funker og slikt...

Den tingen jeg holder på med nå er dette Flyet

Og da lurer jeg bare på, hvordan lager jeg en film av dette flyet i bevegelse og såndt?

jeg vet hvordan jeg plasserer kameraet og hvordan jeg lager banen dens, men når jeg rendrer og lagrer filmen så kommer det bare opp det første bildet i animasjonen så stopper filmen. Kan noen forklare meg helt nøyaktig hva jeg må gjøre? eller vise meg en tutorial hvor dette forklares? ta hensyn til at jeg bare har brukt programet et par dager :)

takk for alle svar! :love:

Skrevet

En annen ting jeg lurer på er om noen vet en plass man kan laste ned en god flamme-effekt, eller noen som kan fortelle en måte å lage det på, jeg har photoshop :)

trenger det til å ha bak i jetmotorene på flyet, akkurat nå har jeg bare lyskastere :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...